کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت، آیین‌نامه‌های ایجاد تسهیلات برای شاغلین دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلانشهرها به سایر شهرهای کشور را لغو کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۷۳۰
تسهیلات حمایتی کارمندان متقاضی انتقالی از تهران لغو شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دفتر هیئت دولت، در جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک که به ریاست جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی برگزار شد، اعضای جلسه به بررسی پیشنهاد بازنگری و تعیین تکلیف در خصوص آیین نامه ایجاد تسهیلات جهت شاغلان دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلانشهرها به سایر شهرهای کشور و آیین نامه اعطای تسهیلات به کارکنان دستگاههای اجرایی متقاضی انتقال از شهر تهران پرداختند.

بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون امور اجتماعی، تصویب‌نامه‌های شماره ۹۳۱۳۸/۳۷۹۰۹ مورخ ۱۲ /۶ /۱۳۸۶ و شماره ۲۶۲۷۴۷/۴۴۱۸۶ مورخ ۲۷ /۱۲/ ۱۳۸۸ و اصلاحات بعدی آن‌ها و نیز تمامی مصوبات و تصمیمات کارگروه انتقال کارکنان دولت از شهر تهران موضوع تصویب نامه شماره ۲۲۷۹۹/۴۴۴۸۱ مورخ ۴ /۲/ ۱۳۸۹ لغو می‌شود.

همچنین، براساس تبصره مصوب این کمیسیون، امتیازات موضوع این مصوبات، تا زمانی قابلیت اجرا و تداوم دارد که کارمند با رعایت تعهدات و شرایط مربوط در محل انتقال خدمت کند.

گفتنی است، این تصمیم در جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک در تاریخ ۹ تیر ۱۳۹۸ اتخاذ شد و در صورت تصویب در هیئت وزیران و ابلاغ آن، اجرایی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها