وزیر امور خارجه کشورمان صبح روز سه‌شنبه به بیانیه مطبوعاتی کاخ سفید در مورد فعالیت صلح آمیز هسته‌ای ایران و ادعاهایی که در این زمینه مطرح کرده بود، پاسخ داد.
کد خبر: ۱۲۱۴۹۳۳
واکنش جالب «ظریف» به بیانیه کاخ سفید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، محمدجواد ظریف در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به این بیانیه نوشت:

«جــدی؟»

بر اساس این گزارش، کاخ سفید در بیانیه‌ای به عبور ذخایر اورانیوم ۳.۶۷ درصدی ایران از ۳۰۰ کیلوگرم واکنش نشان داد و مدعی شد که ایران قبل از حصول برجام هم مفاد آن را نقض کرده است!

در بخشی از این بیانیه آمده است:«حکومت ایران امروز ذخایر اورانیوم خودش را افزایش داد. دادن اجازه غنی‌سازی به ایران در هر سطحی ذیل توافق هسته‌ای اشتباه بود».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «ما باید استاندارد دیرینه منع اشاعه را که خواستار غنی‌سازی صفر برای ایران است احیا کنیم. ایالات متحده و متحدان این کشور هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهند داد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
۰
۰
با توجه به عدم ایفای تعهدات از طرف غربیها و امریكا و فشارهای ناجوانمردانه اقتصادی و سیاسی باید با قدرت نسبت به غنی سازی 20 درصد اقدام شود و افراد ترسو و بزدل سریعا از مقام خود عزل جوانان با غیرت و كه توان مقابله لفظی و سیاسی داشته و هیجكونه دلبستكی بابت اقوام و اشنایان مقیم در امریكا و غرب نداشته باشند انتصاب كرده و از افرادی كه به هر نحوی در خسارات وارده اقتصادی و سیاسی كه از جیب مردم و بیت المال بوده و در قبال برجام بوجود امده سریعا بازجویی و محاكمه اغاز شود معنی ندارد كه غربیها همیشه یك زن را جهت مزاكره معرفی كرده معلوم است كه قول ها و حرفهای انها مردانه نیست و حتما به ان عمل نخواهند كرد بهتر است بیش از این ایران و مردم ایران را خوار و كوجك جلوی غربیهای وحشی نكنیم و باقدرت و اقتدار جواب دهیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها