رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز بار ترافیکی کلان‌شهرها به ویژه تهران افزایش یابد.
کد خبر: ۱۲۱۴۴۷۶
افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی تهران تا عصر امروز

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فارس درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: محور کرج به چالوس از سمت میدان امیرکبیر به سمت چالوس تا ساعت ۱۳ محدودیت تردد اعمال شده است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همچنین محور هراز از ساعت ۱۳ از سمت رودهن به سمت آمل تردد تمام وسایل نقلیه ممنوع اعلام شده و تا ساعت ۲ بامداد این محدودیت اعمال می‌شود.

سرهنگ رحمانی با اشاره به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اینکه ممکن است ساعت ترافیک تغییر کند، گفت: اکنون ترافیک را در محور قم به تهران پرحجم داریم و همچنین در محدوده شمال به جنوب محور کرج ـ چالوس و در محدوده مرزن‌آباد، پل زنگوله و آدران ترافیک نیمه‌سنگین و در مقاطعی سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین شمال به جنوب محور هراز محدوده شنگله و لاریجان ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آزادراه قزوین به سمت کرج در محدوده مهرشهر و پل فردیس ترافیک نیمه‌سنگین و بعضا سنگین دیده می‌شود.

سرهنگ رحمانی گفت: همچنین محور کرج به سمت تهران در محدوده پل کلاج و گرمدره ترافیک نیمه سنگین است و احتمال می‌رود که امروز بعدازظهر بار ترافیکی کلان‌شهرها به ویژه کلانشهر تهران افزایش یابد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: بر اساس پیش‌بینی‌ها وجود ترافیک تا پایان امروز در محورهای گفته‌شده وجود خواهدداشت و توصیه می‌شود با شماره تماس ۸۸۲۵۵۵۵۵، برای اطلاع‌رسانی از وضعیت راه‌ها تماس حاصل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها