در این مقاله قصد داریم تا شما مسافران گرامی را نسبت به مفهوم چارتر و بلیط چارتری آگاه ساخته تا بتوانید انتخاب ساده­تر و هدفمندتری داشته باشید.
کد خبر: ۱۲۱۴۱۳۲
کیش زوم، جامع ترین سامانه خرید بلیط هواپیما
در ادامه سامانه و آژانس چارتری کیش زوم، کمک خواهد کرد تا بتوانید با خیالی راحت بلیط چارتری و ارزان جهت مقاصد خود تهیه نمایید. با کیش زوم در وقت خود صرفه جویی کرده و سفر راحت و بی دردسری داشته باشید.

بلیط چارتر کیش

کیش زوم سامانه­ و آژانس جامع خرید بلیط هواپیما می­ باشد و تنها واسط بین مسافر و آژانس چارتر کننده است، در واقع این سامانه تنها تأمین کننده است. قبل از اینکه به مقوله­­ی خرید بلیط چارتر کیش توسط کیش زوم بپردازیم ابتدا بهتر است تا با مفهوم چارتر آشنا شویم.

چارتر در لغت به معنای دربست کردن می ­باشد اما این عبارت تنها برای پرواز کاربرد ندارد و برای مواردی مانند هتل، باقی وسایل نقلیه مسافرتی مثل قطار و... نیز قابل استعمال می­ باشد.

در واقع وقتی فردی یا شرکتی، همه یا بخشی از صندلی­های یک هواپیما یا مسیر پروازی خاصی را به صورت سالانه کرایه کرده باشد، اصطلاحا می­گویند این پرواز چارتر شده است. بلیط چارتر را نیز می­توان از طریق برخی شرکت­ها و دفاتر خدماتی خریداری نمود. این دفاتر با خرید بخشی از صندلی­های یک مسیر هوایی، آن را اجاره نموده و آنها را به مسافران می­‌فروشند.

در این شرایط، قیمت بلیط چارتری توسط آژانس چارتر کننده معین می­گردد و شما نیز مبلغ پرداختی را به آژانس چارتر کننده می ­پردازید. در این میان شرکت چارتر کننده، صندلی­های مسیرهای پروازی را کرایه خواهد کرد که در تمام طول سال، مسافران خود را داشته و همیشه برای آن تقاضا وجود دارد. یکی از این مسیرهای پروازی پرطرفدار کیش می ­باشد.

آژانس چارتری کیش زوم نیز با انجام این کار، آماده­ی فروش بلیط چارتر کیش به شما مسافران گرامی می­ باشد.

توجه داشته باشید با توجه به اینکه این سامانه تنها تأمین کننده­ی بلیط شما مسافرین عزیز می­ باشد، لذا در قبال استرداد، تغییر نام، جابجایی بلیط و جا ماندن مسافر هیچگونه مسئولیت و تعهدی ندارد لذا حتما قوانین مربوطه را با مراجعه به سایت ما مطالعه نمایید.

بلیط ارزان کیش

جزیره­ی کیش یکی از مراکز یا شاید بهتر بتوان گفت از قطب­های برجسته و با مسافر بسیار زیاد گردشگری در ایران بوده که در جنوب کشور و در قلب خلیج فارس واقع است. این جزیره به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی عالی و همچنین برخورداری از سواحل بسیار چشم نواز مرجانی، اهمیت بسیار زیادی دارد. حتی گاهی اوقات پروازهایی که از شهرهای کوچک صورت می ­گیرند سبب شده تا این جزیره از شرایط خوبی در زمینه­ کسب و کار (تجارت) برخوردار گردد.

وجود قوم و اقلیت­های گوناگون و طبیعتا با نشان دادن لباس محلی توسط هر کدام از این قوم­ ها، جلوه­ی خاصی به این منطقه­ گردشگری داده و همچنین به دلیل موقعیت استراتژیکی فوق العاده، سفرهای زیادی به آن صورت می­ گیرد و در برخی مواقع شاهد فروش بلیط ارزان کیش هستیم. یکی از راه­های خرید بلیط ارزان کیش، استفاده از بلیط­ های لحظه آخری است.

در واقع در مواقعی که حجم مسافر کم باشد به جهت افزایش ورودی مسافر قیمت بلیط­ ها شکسته
می­‌شود لذا شما مسافرین گرامی می­ توانید *برای اطلاع از بلیط لحظه­ آخری کیش کافی است مسیر خود را به شماره­ی 09224382771 ارسال فرمایید.*

تیکت ارزان

امروزه در فروشگاه­های اینترنتی باید به انگیزه­های افراد خریدار و مصرف کننده توجه ویژه داشت چرا که حتی اگر بستر سایت از نظر فنی و کیفی بسیار عالی باشد اما خدمات ارائه شده کیفیت چندانی نداشته باشد و انگیزه­ی لازم را جهت خرید ایجاد نکند هیچگونه کسب و کاری رونق نخواهد گرفت. یکی از راهکارهای ایجاد انگیزه در مسافران گرامیِ سفرهای پروازی، آفِرها و تخفیف ­های ویژه­ی خرید بلیط هواپیما یا به عبارتی فروش تیکت ارزان می­ باشد. لذا در بخش گردشگری، گردشگران (افرادی که بیشتر به جنبه­ های آب و هوایی، فرهنگی و طبیعت مقصد مورد نظر خود علاقه­ وافری نشان می­دهند)، از وسایلی مانند هواپیما به کرات استفاده نموده که هم سریع­ترین روش سفر می ­باشد و هم متنوع­ترین قیمت بلیط را به خود اختصاص می­دهد. از این رو سامانه­ی کیش زوم با ارائه­ بلیط­ های چارتری که از دسته­ی تیکت ارزان می­باشد، در مواقع تردد کم مسافر، قیمت بلیط­ ها به شدت توسط ما کاهش می­یابد و می­توانید ارزان­ترین بلیط هواپیما را از ما خریداری نمایید. لذا اگر قصد دارید تا از آفرهای ویژه­ ما با خبر شوید و بتوانید به راحتی و بدون صرف ساعت­ها جستجو در اینترنت (به دلیل تنوع قیمتی بلیط ­های هواپیما که در بالا ذکر شد)، تیکت ارزان برای سفر خود پیدا کنید تنها کافی است به سامانه­ ما مراجعه نموده و از مزایای ما بهره مند شوید.

جمع بندی مطالب

در این مطلب تلاش کردیم تا پس از توضیح در مورد اصطلاح چارتر و بلیط چارتری، به شرح ویژگی­های استفاده از این نوع بلیط ها، پرداخته و شما را در مورد این نوع بلیط­ها و مخصوصا بلیط ارزان کیش و به طور کلی تیکت ارزان، آگاه سازیم. سامانه­ و آژانس چارتری کیش زوم شما را در این هدف یاری کرده و سفر خوب و راحتی را برای شما مسافرین گرامی آرزومند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها