شبنم مقدمی، ستاره پسیانی و پریناز ایزدیار بازیگرانی هستند که با داشتن دو فیلم در میان سایر بازیگران زن بیشترین تعداد فیلم در اکران بهار سینمای ایران در سال جاری را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۱۲۱۴۱۳۱
پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران در بهار ۹۸ را بشناسید

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، با پایان یافتن سه ماه نخست سال، سینمای ایران شاهد حضور آثار متفاوتی در چرخه اکران بود، آثاری که ژانرهای مختلف ساخته شده و توانستند موفقیت و شکست های مختلفی را برای خود به ثبت برسانند.

سینمایی ایران در فاصله زمانی فروردین تا خرداد ماه امسال ۹ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۱۹۸ نفر مخاطب را به سینما جذب کرده و فروشی معادل ۱۱۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۴۶ تومان داشته است.

در میان ۱۹ اثر اکران شده در فصل بهار بازیگران بسیاری به ایفای نقش پرداختند و به نوعی امسال نسبت به سال گذشته تنوع حضور بازیگران در سینما به شدت پررنگ‌تر بود و حتی بازیگرانی که سال پیش سه یا چهار فیلم داشتند امسال تنها با یک فیلم در چرخه اکران حضور دارند.

شبنم مقدمی، ستاره پسیانی و پریناز ایزدیار بازیگرانی هستند که با داشتن دو فیلم در میان سایر بازیگران زن بیشترین تعداد فیلم در اکران بهار سینمای ایران در سال جاری را به خود اختصاص دادند.

فهرست پرکارترین بازیگران زن سینما در سه ماه نخست سال ۹۸ که به شرح زیر است:

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی از جمله بازیگران صاحب سبک سال‌های اخیر سینمای ایران است، توانایی مقدمی در ارائه های نقش‌های متنوع و شخصیت های گوناگون از او بازیگری ساخته که مخاطب می‌تواند در هر نقشی وی را باور کند، بازی در نقشی کمدی و باورپذیر همچون فیلم "خجالت نکش" و کاراکتری جدی و البته تراژیک در فیلم "شبی که ماه کامل" شد نشان از توانایی ویژه وی در بازیگری دارد.

مقدمی پایان فصل بهار سینمای ایران را با دو فیلم به پایان می رساند تا جزو پر کارترین بازیگران زن سینما در این فصل از اکران باشد. وی در دو فیلم به ایفای نقش پرداخته است، بازی تحسین برانگیز وی در فیلم سینمایی "شبی که ماه کامل" تا حدی مخاطب را هیجان زده کرد که اکثرا وی را لایق نامزدی در جشنواره فیلم فجر می دانستند.

وی همچنین علاوه بر فیلم "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار در فیلم سینمایی "زهرمار" ساخته جواد رضویان هم به ایفای نقش پرداخته است، وی در این فیلم نقشی کاملاً جدی در اثری کمدی ایفا کرده تا باز هم مقدمی با تنوع در دو ژانر اکران عید فطر را پشت سر بگذارد.

پریناز ایزدیار

ایزدیار نیز یکی دیگر از بازیگران پرکار سینما در اکران فصل بهار است که با دو فیلم در کنار شبنم مقدمی ایستاده است، ایزدیار امسال با دو فیلم سرخ پوست و "متری شیش و نیم" به ایفای نقش پرداخت، آثاری که هر دو در جشنواره فیلم فجر حضور داشتند اما جایزه‌ای را نصیب ایزدیار نکردند.

وی در فیلم "متری شیش و نیم" صرفاً حضور داشته و نقش بسیار کمرنگی را بازی می‌کند، روستایی در این فیلم بیشتر از نام ایزدیار استفاده که زیرا بازی آن نقش به توانایی خاصی نیاز نداشت، هرچند حضور ایزدیار در این فیلم کمرنگ بود اما هم اکنون با این اثر در صدر پرفروش‌ترین های سال قرار دارد.

علاوه بر آن ایزدیار در "سرخ پوست" به کارگردانی نیما جاویدی بازی پررنگی داشته است، فیلمی که در اکران عید فطر راهی سینماها می‌شود.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در دو فیلم سینمایی "غلامرضا تختی" به کارگردانی "بهرام توکلی" و "سرخ پوست" به کارگردانی "نیما جاویدی" نقش های بسیار کوتاه و البته کم رقمی را ایفا کرده است، نکته جالب در این دو فیلم حضور همزمان ستاره پسیانی و پدرش آتیلا پسیانی است.

بازی وی در فیلم تختی نتوانست در جشنواره فیلم فجر دوره سی و هفتم برای پسیانی افتخاری را به همراه بیاورد و در ادامه ایفای نقش وی در فیلم "سرخ پوست" نیز از سوی منتقدین نقدهای خوبی را دریافت نکرد تا پسیانی با وجود پرکار بودن در چرخه اکران حضور تاثیرگذاری نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها