در بیست و ششمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت یک قبضه اسلحه شاه‌ کش کشف شد که در ادامه می‌توانید اطلاعاتی از چگونگی استفاده از این اسلحه تروریستی بخوانید.
کد خبر: ۱۲۱۳۷۸۲
اسلحه شاه‌ کش در تهران! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در بیست و ششمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در کنار سایر سلاح هایی که از متهمان کشف شد، یک قبضه اسلحه شاه‌ کش هم کشف شده است.

متهمی که این اسلحه را از او کشف کرده اند، می‌گوید: این اسلحه برای من نیست، صاحب اصلی این اسلحه مستاجر پدرم است، من نه می دانم اسلحه شاه‌ کش چیست و نه می‌دانم چگونه از این اسلحه استفاده می‌شود.

اما افسر پرونده او می‌گوید: با توجه به سابقه دار بودن متهم و همچنین اموال دیگری که در خانه او بوده است احتمال این داده می‌شود این اسلحه متعلق به همین فرد باشد.

اسلحه شاه‌کش یک سلاح بسیار کوچک است که در انواع مختلف طراحی می‌شود، اسلحه شاه‌کشی که از این متهم کشف شده است به شکل خودکار است.

طبق گفته افسر پرونده این اسلحه بسیار سبک است و در هنگام شلیک صدایی ندارد، همچنین می توان این اسلحه را به راحتی از دستگاه‌های ایکس ری عبور داد چراکه شمایل این اسلحه بسیار شبیه به خودکار است و اگر ماموری که ناظر دستگاه ایکس ری است از تجربه کافی برخوردار نباشد نمی تواند این اسلحه را تشخیص دهد.

از این اسلحه برای ترور افراد مشهور استفاده می‌شود و به دلیل اینکه با این اسلحه از نزدیک شلیک می‌شود، گلوله‌های این اسلحه را زهرآلود می‌کنند تا اگر از شدت شلیک به فرد آسیبی نرسید، با ورود زهر به خون فرد جان او را بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها