کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: وضعیت ترافیک در محور‌های صدر به غرب و رسالت به غرب تا کنون روان گزارش شده و پیش بینی می‌شود تا ساعتی دیگر حجم ترافیک در این محور‌ها افزایش یابد.
کد خبر: ۱۲۱۳۲۴۲
وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران در دوم تیر ۹۸

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ دوم مجید رنجبر، کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز یکشنبه دوم تیر گفت: محور غرب به شرق بزرگراه شهید همت از شهید ستاری، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از پیامبر (ص)، محور غرب به شرق بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی از اشرفی اصفهانی، بزرگراه یادگار امام (ره)، خیابان آزادی غرب به شرق بعد از شهیدان، بزرگراه نواب جنوب به شمال از پل هلال احمر.

همچنین سرهنگ رنجبر در ادامه توضیح داد: آزاد راه تهران کرج غرب به شرق تا قبل از پل شرقی استادیوم آزادی، محور جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله از تیموری، مسیر جنوب به شمال شهید چمران از حکیم تا شهید همت، بزرگراه شهید زین الدین از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید بابایی شرق به غرب از امام علی (ع)، جنوب به شمال امام علی (ع) از گلشن با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

درضمن وضعیت ترافیک در محور‌های صدر به غرب و رسالت به غرب تا کنون روان گزارش شده و پیش بینی می‌شود تا ساعتی دیگر حجم ترافیک در این محور‌ها افزایش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها