فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی از طریق ایجاد صندوق‌های وام خانگی توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۳۲۰۲
کلاهبرداری 2 میلیاردی یک زن از صندوق‌های وام خانگی

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وصول گزارشاتی از مرجع قضائی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان توسط یک نفر خانم در منطقه هفت جوی از طریق ایجاد صندوق های خانگی وام و سرمایه گذاری، لذا بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم که یک خانم حدودا ۴۵ ساله بوده که با جلب اعتماد مردم و با بهره گیری از طمع برخی افراد ساده لوح اقدام به ایجاد صندوق خانگی وام کرده و ضمن جلب منابع مالی به بهانه سرمایه گذاری در بازارهای پر سود نسبت به پرداخت سودهای غیر متعارف و چند برابر بیشتر از بانک ها اقدام و در این خصوص حدود ۲۵۰ نفر عضو صندوق مذکور شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی بازرسی از منزل متهم انجام و علاوه بر کشف ۱۸ فقره دسته چک از بانک های مختلف به نام متهم ، دفاتر مربوط به این صندوق نیز کشف و متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فلاحی گفت: در بررسی های اوراق و اسناد کشف شده مشخص شد متهم در یکسال گذشته با شگرد فوق الذکر مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان از اعضا جمع آوری و تنها ۵۰۰ میلیون تومان را به عنوان وام واگذار و مابقی سرمایه جذب شده را در مصارف شخصی همچون خرید ملک سرمایه گذاری کرده و وی در اعترافات خود ضمن پذیرش اتهام کلاهبرداری از ۲۴۸ نفر عضو این صندوق، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها