رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه‌مهلت نام‌نویسی در بیست‌ویکمین دوره عتبات دانشگاهیان امروز به پایان می‌رسد، گفت: در این دوره ۳۵۰ کاروان به عتبات اعزام‌ می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۱۲۶۵۵
امروز آخرین مهلت نام‌نویسی عتبات دانشگاهیان

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مهلت نام‌نویسی در بیست‌ویکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات امروز به پایان‌ می‌رسد.

حجت‌الاسلام مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و‌ عتبات دانشگاهیان با اشاره به زمان ثبت‌نام از متقاضیان عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: نام‌نویسی از علاقه‌‌مندان این سفر معنوی از ۱۸ تا ۲۷ خردادماه پیش‌بینی شده بود که با توجه به استقبال دانشگاهیان این زمان دو روز تمدید شد.

وی با بیان اینکه امروز آخرین مهلت نام‌نویسی در عتبات دانشگاهیان است، از ثبت‌نام بیش از ۶۰ هزار نفر از دانشگاهیان خبر داد و افزود: این مهلت دیگر قابل تمدید نیست و فردا قرعه‌کشی از متقاضیان سفر عتبات صورت می‌گیرد و نتایج آن اول تیرماه بر روی سایت ستاد عمره و‌عتبات دانشگاهیان اعلام می‌شود.

اعزام دانشگاهیان به عتبات از ۲۷ تیرماه آغاز می‌شود و تا نیمه مهرماه ادامه دارد. در این دوره حدود۳۵۰ کاروان اعزام می‌شوند که ۲۶۸ کاروان هوایی و ۷۲ کاروان زمینی است و بر اساس تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌ها، تسهیلات ۳ میلیون تومانی برای اعزام‌های هوایی و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای اعزام‌های زمینی پیش‌بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها