فرصت ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دوره‌های با آزمون و بدون آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و غیردولتی‌ها تمدید شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۹۲۵
فرصت ثبت نام کاردانی نظام جدید تمدید شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها تا پنجشنبه ۳۰ خردادماه تمدید شد.

همچنین جدول اصلاحات رشته‌های جدید دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای همچنین غیردولتی‌ها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

آن دسته از داوطلبانی که نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، امکان ویرایش رشته‌های محل‌ها را دارند.

ظرفیت پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسه‌های آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی ۲۵۵ هزار و ۶۰۸ نفر اعلام شد.

پذیرش برای ۹ رشته امتحانی این دوره شامل الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک و صنایع غذایی بر اساس آزمون انجام می‌شود.

در ۳۰ رشته امتحانی دیگر پذیرش بدون آزمون و صرفاً بر اساس معدل صورت می‌گیرد.

علاقه مندان به تحصیل در دوره‌های کاردانی نظام جدید باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، به عنوان داوطلب این دوره منحصراً در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و کد رایانه‌ای دیپلم خود (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ادامه تحصیل شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها