مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از کشف ۱۱ کیلو و ۲۳۵ گرم و ۳۱۰ سوت طلای قاچاق و محکومیت بیش از یک میلیارد تومانی قاچاقچی طلا خبر داد و گفت: حکم صادره در این پرونده قعطی است.
کد خبر: ۱۲۱۱۰۳۴
کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم طلای قاچاق در کردستان

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سید نجیم حسینی در این خصوص اظهار کرد: مأموران پاسگاه ساوجی این شهرستان دو قاچاقچی را که قصد ورود غیرقانونی به مرزهای کشور داشتند شناسایی و طی یک عملیات شبانه موفق به دستگیری یکی از آنان شدند.

وی افزود: در این عملیات یکی از قاچاقچیان از محل متواری و از فرد دستگیرشده محموله حاوی ۱۱ کیلو و ۲۳۵ گرم و ۳۱۰ سوت طلا کشف و ضبط شد.

حسینی گفت: رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان با توجه به اظهارات متهم و همچنین نبود مدارک مثبت گمرکی، محموله کشف‌شده را قاچاق عنوان کرد و متهم را به پرداخت یک‌میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی با اشاره به اظهارات متهم مبنی بر مالکیت طلاها به فرد متواری که تابعیت کشور عراق را دارد، بیان کرد: با استناد به ماده ۱۱ اصلاحی اساسنامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، طلاهای کشف شده در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کردستان قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان با اشاره به رد اعتراض متهم به حکم شعبه بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان تصریح کرد: رأی صادره توسط شعبه بدوی صادر و عیناً تائید، قطعی و لازم‌الاجراست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها