رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان گفت: یکی از عوامل اصلی به شهادت رساندن شهید مدافع وطن محمدرضا خاوش زاده پرسنل ناجا و همچنین شهید والامقام کرامت جهش از نیروهای بسیجی این منطقه، خود را به دستگاه قضا تسلیم کرد.
کد خبر: ۱۲۱۰۴۲۶
یکی دیگر از عوامل شهادت پرسنل ناجا در کرمان تسلیم شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، محمد فروغی افزود: متهم (م. ف) از سال‌های گذشته به اتهام مشارکت در قتل قاسم نوشادی احدی از شهروندان بخش زهکلوت و همچنین به شهادت رساندن ۲ نفر از پرسنل نیروی انتظامی و بسیج (وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) تحت پیگرد قضائی قرار گرفته بود.

وی بیان کرد: پس از به شهادت رسیدن سروان محمدرضا خاوش زاده فرمانده وقت پاسگاه نهضت آباد رودبار جنوب در آذرماه سال ۹۶ طی هماهنگی با مسئولان ارشد قضائی استان، نیروهای اطلاعات سپاه کرمان در یک عملیات مسلحانه موفق شدند در مهرماه سال گذشته ارسلان فرامرزی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی به شهادت رساندن فرمانده وقت پاسگاه نهضت آباد را به هلاکت برسانند اما هم دست وی به نام (م. ف) در این عملیات متواری شده بود.

فروغی تصریح کرد: سرانجام با پیگیری و رصد اطلاعاتی ویژه، متهم ناچار به تسلیم شد و خود را به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تسلیم کرد و بازجویی و تحقیقات فنی از نامبرده آغاز شده است.

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان اظهار داشت: دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت با اشرار مسلح برخورد می‌کند و در راستای ایجاد و تحقق عدالت و امنیت برای شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی از زحمات بی شائبه و شبانه روزی نیروهای اطلاعات سپاه کرمان قدردانی کرد.

سروان محمدرضا خاوش زاده فرمانده پاسگاه نهضت آباد رودبار جنوب کرمان ۱۹ آذر ماه سال ۹۶ در حوزه استحفاظی پاسگاه نهضت آباد در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاک شهید مدافع وطن کرامت جهش نیز ۲۸ مهرماه ۹۷ بر دستان مردم قدر شناس رودبار جنوب تشییع و به خاک سپرده شد.

شهرستان رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوبی استان کرمان و در فاصله ۳۳۰ کیلومتری مرکز کرمان و هم مرز با استان سیستان و بلوچستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها