رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

تامین امنیت مسافران با تمام ظرفیت

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با آغاز تعطیلات عید فطر، از صد درصد نیرو‌های خود برای تامین امنیت هموطنان استفاده کرده ایم.
کد خبر: ۱۲۰۹۹۰۳
تامین امنیت مسافران با تمام ظرفیت

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حمیدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما اظهار داشت: با آغاز تعطیلات عید سعید فطر شاهد سنگینی جریان ترافیک در محور‌های منتهی به شمال کشور و نیز آزادراه‌های استان‌های قم، خراسان رضوی، فارس و اصفهان هستیم.

وی افزود: برای روان سازی ترافیک در محور‌های کوهستانی محدودیت‌ های ترافیکی برای خودرو‌های سنگین قائل شده ایم، یکطرفه شدن جاده چالوس به سمت شمال و برعکس را در دستور کار قرار دادیم همچنین در جاده هراز به صورت مقطعی این محدودیت‌ها را اعمال خواهیم کرد تا هموطنان بتوانند با سهولت بیشتری سفر کنند.

سردار حمیدی گفت: همکاران ما با کمک سازمان‌های امدادی حضور صد درصدی در جاده‌ها دارند و برای اینکه حداکثر خدمات ایمنی را در سطح جاده‌های کشور برای هموطنان فراهم کنند آمادگی کامل دارند.
وی ادامه داد: پلیس راهور از صددرصد ظرفیت نیرو‌های خود برای طرح تعطیلات عید سعید فطر و نیز تعطیلات تابستانه بهره گیری کرده است و همه نیرو‌ها در حالت آماده باش هستند.

سردار حمیدی گفت: از قبل برنامه‌ریزی‌ها در باره آغاز سفر‌ها اتخاذ شده است به طوری که در مقاطع مختلف جاده، بلوک بندی‌هایی تعبیه شده و امروز با به روزرسانی سامانه‌ها و تجهیزاتی که در اختیار داریم، پذیرای رانندگان عزیز در سطح جاده‌های کشور هستیم.

رئیس پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در جاده‌های پرتردد و جاده‌هایی که به دلیل شرایط زیرساختی با کندی حرکت مواجهیم همواره حجم تلفات سنگین است و از رانندگان تقاضا داریم عجله نکنند، زیرا عجله آن‌ها موجب ایجاد گره‌های بیشتر در جاده‌ها می‌شود.

وی افزود: همچنین از آنان می‌خواهیم در جاده‌هایی که جلوی مسیر باز است سرعت غیرمجاز نداشته باشند، زیرا سرعت غیرمجاز طی سال‌های گذشته حوادث زیادی رقم زده و توصیه اکید این است که توجه کافی به رانندگی می‌تواند ضامن ایمنی سفر هموطنان باشد.

سردار حمیدی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با آغاز تعطیلات، بتوانیم همکاری خوبی با مشارکت مردم عزیز داشته باشیم و همانگونه که در طرح نوروزی شاهد مشارکت مطلوب مردمی بودیم در طرح تابستانه نیز شاهد این مشارکت باشیم تا تابستان خوبی را با یکدیگر رقم بزنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها