رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: امروز بیش از ۷۵۰۰ اتوبوس از سراسر کشور زائران را به حرم امام راحل می‌رسانند که با ۱۶۰۰ خودروی پلیس اسکورت می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۰۹۸۵۷
ورود ۷۵۰۰ اتوبوس زائران با اسکورت پلیس به حرم امام (ره)

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درخصوص وضعیت ترافیکی معابر اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: تمهیدات ترافیکی از هفته‌های قبل برای این مراسم مهم اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: با ۲۷ هزار نیرویی که برای این ایام به کارگیری شده از ظرفیت بزرگی استفاده کردیم و در کشور هیچ مشکل ترافیکی نداریم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امروز بیش از ۷ هزار اتوبوس از سراسر کشور به این مراسم خواهند آمد که توسط بیش از ۱۶۰۰ خودروی گشت پلیس تا رسیدن به مقصد و در مسیر بازگشت اسکورت خواهند شد.

سردار هادیانفر گفت: در مسیر شمال به جنوب جاده قم محدودیتی نداریم و این مسیر برای هموطنانی که قصد رفتن به مناطق جنوبی کشور را دارند باز است.

وی گفت: از ساعت ۱۳ در مسیر جنوب به شمال محور قم محدودیت داریم و کسانی که قصد ورود به تهران را دارند باید از سایر محورها استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درخصوص پارکینگ‌های درنظر گرفته شده نیز گفت: ما ظرفیت ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه شخصی را برای پارکینگ های اطراف حرم در نظر گرفته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها