‌مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به پرونده‌های کشف شده تخلف ارزی طی ۹ ماه گذشته در البرز گفت: این افراد یا شرکت‌ها علی‌رغم دریافت حدود ۸۷۲ میلیارد ریال ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالاهای خاص، کالایی به کشور وارد نکرده بودند. ‌
کد خبر: ۱۲۰۹۵۰۸
پایان رسیدگی به ۹ تخلف کلان ارزی در البرز

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، علی اکبر مختاری با بیان اینکه طی ۹ ماه گذشته ۹ مورد تخلف ارزی به ارزش حدود ۸۷۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال در استان البرز کشف شده است گفت: این میزان ارز به منظور واردات کالاهای خاص با نرخ ۴,۲۰۰ تومان توسط این ۹ فرد یا شرکت دریافت شده اما طبق گزارش بانک‌های شاکی، در قبال ارز دریافتی هیچ سند و یا برگه ترخیص کالا ارائه نشده است.

مختاری افزود: با این حساب این شرکت‌ها یا افراد مرتکب خروج ارز از کشور شده‌اند، میزان ارزهای دریافت شده ۲۰ میلیون و ۳۴۵ هزار یورو، ۱۵ میلیون روبل روسیه، ۱۵ میلیارد و ۹۱۶ وون کره جنوبی و ۱۹ میلیون و ۴۲۴ هزار یوآن چین است.

وی خاطرنشان کرد: این ۹ فرد یا شرکت متخلف علاوه بر تعلیق یکساله کارت بازرگانی، به استرداد همان میزان ارز به سیستم بانکی کشور و پرداخت ۸۷۱ میلیارد و ۷۵۱ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۲۷۴ ریال جزای نقدی محکوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها