حجت الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون از صدور کیفرخواست متهم پرونده خبر داد و گفت: تحقیقات این پرونده در زمان فوق العاده در دادسرای کازرون انجام شده و کیفرخواست این پرونده نیز صادر گردید.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۰۵
کیفرخواست متهم پرونده شهادت امام جمعه فقید کازرون صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دادگستری استان فارس، رئیس کل دادگستری استان فارس به نمایندگی از آیت الله رئیسی ریاست قوه قضائیه در مراسم تشییع پیکر امام جمعه فقید شهرستان کازرون شرکت کرد و اظهار داشت: ادامه روند قضایی پرونده نیز در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر امام جمعه فقید شهرستان کازرون ساعت ۱۷ روز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین کشوری و استانی در کازرون برگزارشد و پیکر شهید حجت الاسلام خرسند از محل آرامگاه شهدای گمنام کازرون تشییع و در محل گلزار شهدای امامزاده سید محمد نوربخش کازرون به خاک سپرده شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون را تبریک و تسلیت گفتند. در بخشی از این پیام آمده است: ایشان در شب قدر و پس از ساعاتی توسّل و تضرّع به لقاءالله پیوست و این نشانه پاداش بزرگ الهی به آن روحانی با اخلاص و پرتلاش است ان‌شاءالله.

امام جمعه فقید کازرون ساعت حوالی ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه هشتم خرداد ۹۸ در حالی که به اتفاق همسر خود از آئین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان (شب قدر) بازگشته بود، مورد سوء قصد قرار گرفت.
به گفته شاهدان عینی قاتل ابتدا خواستار عکس یادگاری (سلفی) با امام جمعه فقید کازرون شد و سپس با سلاح سرد به وی حمله کرد.

عامل شهادت حجت الاسلام خرسند با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در مدت کمتر از چهار ساعت دستگیر شد.

شهید حجت الاسلام خرسند از شهریورماه ۱۳۸۶ امامت جمعه شهر کازرون را برعهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها