وکیل محمدعلی نجفی در اظهاراتی عجیب تصاویر انتشار یافته از شهردار سابق تهران در اداره آگاهی را مربوط به دوره شهرداری او معرفی کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۸۱
بررسی ادعای عجیب وکیل شهردار سابق تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، نحوه برخورد و احترام پلیس به محمدعلی نجفی در اداره آگاهی تهران یکی از حواشی پرونده قتل میترا استاد بود که انتشار آن کمتر از اصل خبر قتل، اذهان را به خود مشغول نکرد.

در تصاویر منتشر شده در ساعات اولیه نشانه‌هایی از برخورد احترام آمیز رئیس پلیس آگاهی تهران با نجفی مشهود است.

انتشار این تصاویر برای اولین بار واکنش‌هایی را در مخالفت با احترام پلیس به فرد متهم به قتل در پی داشت تا جایی که امروز عذرخواهی رئیس پلیس تهران را به دنبال داشت.

اما سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل نجفی در اظهاراتی عجیب ادعا کرده این تصاویر مربوط به زمان پس از معرفی و بازداشت موکلش نیست، بلکه متعلق به دوره‌ای است که نجفی به عنوان شهردار تهران از اداره آگاهی بازدید کرده بود.

اما نگاهی به زمان انتصاب سردار لطفی در سمت ریاست پلیس آگاهی تهران و دوره کوتاه شهردار بودن نجفی این ادعای قابل تأمل را رد می‌کند.

نجفی از تاریخ ۵ شهریور ۹۶ تا ۲۱ فروردین ۹۷ شهردار تهران بود. در حالی که سردار لطفی ۴ ماه بعد و در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۷ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ شده است. درست در دوره‌ای که افشانی به عنوان شهردار تهران در مسند کار بود.

همان گونه که در تصاویر زیر مشاهده می‌شود؛ در طول دوره‌ای که نجفی مسئولیت شهرداری تهران را بر عهده داشت، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی از ۲۳ مهر ۹۶ سرپرست اداره آگاهی تهران بود.

همچنین گفتنی است؛ تصاویری که به عنوان لحظه ورود نجفی به آگاهی در رسانه‌ها منتشر شده، مربوط به زمانی می‌شود که نجفی بعد از اعتراف در حضور سردار لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران به همراه ۲ مامور آگاهی از اتاق خارج و به سمت بازداشتگاه در طبقات پایین مشایعت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها