مدیر اطلاعات نظامی وابسته به وزارت دفاع عراق با اشاره به تمایل برخی کشورهای برای ملحق شدن به مرکز چهارجانبه تبادل اطلاعات ایران، روسیه، عراق و سوریه از نقش مسکو و تهران تمجید کرد.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۴۷
تمجید از نقش ایران و روسیه در مرکز چهار جانبه تبادل اطلاعات

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرلشکر ستاد سعد مزهر العلاق مدیر اطلاعات نظامی وابسته به وزارت دفاع عراق امروز شنبه از عملکرد مرکز چهارجانبه تبادل اطلاعات عراق، سوریه، ایران و روسیه تمجید کرد و از درخواست‌هایی که از سوی برخی کشورها برای پیوستن به این مرکز وجود دارد، خبر داد.

وی افزود: برخی از کشورها تمایل خود را به ملحق شدن به مرکز چهارجانبه اطلاعات که شامل عراق، ایران، سوریه و روسیه است و ریاست آنرا مدیر اطلاعات نظامی عراق برعهده دارد، اعلام کرده اند.

العلاق با اشاره به برگزاری نشست چهارجانبه در مقر اداره اطلاعات نظامی و با مشارکت همه کشورهای عضو این مرکز، گفت: مدیر اطلاعات نظامی، آمار و دستاوردهایی که این مرکز از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۵ تاکنون کسب کرده است را تشریح کرد و از روح همکاری مثال زدنی کشورهای عضو این مرکز تمجید کرد و حمایت روسیه و ایران از این مرکز را ستود.

مدیر اطلاعات نظامی وابسته به وزارت دفاع عراق بیان کرد: مرکز شرایط سختی را سپری کرد و همه بر موفقیت مأموریتی که به خاطر آن مرکز تأسیس شده بود، اصرار داشتند و در حال حاضر ثمره تلاش‌هایمان را می‌بینیم و کشورهای دیگر خواهان پیوستن به این مرکز هستند و به نقش آن در ایجاد صلح جهانی و نابودی داعش ایمان دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها