رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: روز جهانی قدس نشانه مقاومت و ایستادگی ملت ایران و مسلمانان جهان در مقابل استکبار جهانی است.
کد خبر: ۱۲۰۹۰۷۳
روز قدس نشانه ایستادگی در مقابل استکبار است

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه هنگام ورود به بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: همراهی، هم نوایی و همدلی با ملت مظلوم فلسطین و منطقه و حضور بین مردم برای امثال ما مسئولان بسیار مغتنم بوده و در کنار این حضور، به مسایل اداری و قضایی استان نیز رسیدگی می شود

او ادامه داد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی گام های بلندی تاکنون برای توسعه خراسان جنوبی برداشته شده اما با وجود همه کارها و خدمات ۴۰ سال گذشته در این استان کار برای انجام فراوان وجود دارد که امید است در کنار دولتمردان و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و استاندار آنچه در توان است بتوانیم انجام دهیم.

رئیس قوه قضاییه افزود: گروه کارشناس و تخصصی متشکل از ۱۰ نفر برای بررسی مسایل و مشکلات اداری و قضایی مردم استان از یک هفته پیش به خراسان جنوبی اعزام شدند.

او اظهار کرد: امروز در نشست هایی در جمع مسئولان قضایی، قضات سازمان های وابسته به قوه قضاییه و شورای اداری استان آنچه توسط این گروه بررسی شده است، مرور و تا جایی که در توان باشد برای رفع گره ها و مشکلات قضایی خراسان جنوبی کوشش می شود.

رئیس قوه قضاییه صبح امروز برای بررسی مسایل قضایی استان خراسان جنوبی و شرکت در راهپیمایی روز قدس وارد بیرجند شد و از سوی نماینده ولی فقیه، استاندار و شماری از مسئولان خراسان جنوبی مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی خراسان جنوبی، شرکت در راهپیمایی روز قدس، نشست شورای قضایی و شورای اداری استان از برنامه های سفر یک روزه رئیس قوه قضاییه به خراسان جنوبی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها