اعضاء یک شرکت هرمی در رضوانشهر شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۰۸۳۰۱
شناسایی اعضای باند شرکت هرمی در رضوانشهر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ سید جعفر جوانمردی فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر گفت: اعضای یک شرکت هرمی در رضوانشهر شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری اعضای این شرکت هرمی، افزود: با دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی با تجمع در یک واحد مسکونی در حال عضوگیری در بین جوانان این شهرستان به منظور فعالیت در شرکت هرمی هستند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه مأموران پس از اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضائی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: از ۱۰ متهم دستگیر شده که در بررسی فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند، تعداد ۱۴۰ جلد انواع جزوات و کتب آموزشی و تعداد دو حلقه سی دی و یک عدد فلش مربوط به شرکت‌های هرمی کشف و ضبط شد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی با اشاره به اینکه فعالیت این گونه شرکت‌ها قانونی و شرعی نیست افزود: ‎متهمان اهل استان های مازندران و اراک بودند که به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: خوش‌باوری و اطلاع نداشتن افراد از جوانب و پیامد‌های عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی نگاه کردن افراد جوان و بی‌تجربه به قضایا و وسوسه زود پولدار شدن را از مهمترین علل گرایش افراد به این شرکت‌ها است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها