مدیر عامل اتاق بازرگانی آلمان-ایران:

ایران شروع کننده جنگ با آمریکا نیست

مدیر عامل اتاق بازرگانی آلمان-ایران با بیان اینکه مردم ایران مثل همیشه زندگی عادی خود را دارند، اظهار داشت: من به صراحت بر این باورم که نه مردم و نه دولت ایران شروع کننده جنگ نخواهند بود.
کد خبر: ۱۲۰۷۵۴۶
ایران شروع کننده جنگ با آمریکا نیست

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، «داگمار فون بن اشتاین» مدیر عامل اتاق بازرگانی ایران-آلمان در گفتگو با رادیو آلمان در خصوص احتمال و شرایط اقدام نظامی علیه ایران خاطر نشان کرد: موقعیت ایران عادی و نرمال است، مردم ایران کاملاً عادی بر سر کارهای خود حاضر شده و زندگی عادی خود را دارند.

وی افزود: در عین حال بحث و گفتگو درباره شرایط موجود در میان مردم وجود دارد و این کاملاً طبیعی است. جنگ برای ایران یادآور جنگ ایران-عراق است، جنگی که یادآور روزهای ناخوشایند برای ایران بوده و صدماتی را به جامعه وارد کرده است، اما من به صراحت می گویم که نه مردم و نه دولت ایران شروع کننده جنگی نخواهند بود.

مدیر اتاق بازرگانی ایران-آلمان در خصوص پیامدهای فعالیت‌های اقتصادی با ایجاد شائبه اقدام نظامی علیه تهران گفت: فعالیت‌های اقتصادی معمول در ایران در حال انجام است.

فون بن اشتاین درباره انتقاد آمریکا در خصوص ساز و کار مالی ایران -اروپا گفت: اروپا با راه اندازی سیستم مالی با ایران بدنبال دور زدن آمریکا نیست، بلکه شرکت‌های اروپایی درصدد عمل به تعهدات تجاری خود با ایران هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها