رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان وبلوچستان از درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و کشف بیش از یک تن مواد افیونی در ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۵۶۲۹
کشف بیش از یک تن مواد افیونی در جنوب شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدرضا نصیری گفت:در پی پایش دقیق اطلاعاتی باند‌های توزیع کننده مواد افیونی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله موادمخدر دست یافتند.

وی افزود: در این عملیات که تیم‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر را پشتیبانی می‌کردند پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی سرانجام قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور بزمان-ایرانشهر در حرکت بودند، رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از طی مسافتی به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به سمت آن‌ها تیراندازی کردند و پس از طی مسافتی با قرار گرفتن در حلقه محاصره تکاوران پلیس زمین گیر شدند.

سرهنگ نصیری بیان کرد: در این عملیات که ساعتی به طول انجامید ضمن دستگیری ۳ سوداگر مرگ و در بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۶۱۱ کیلو تریاک، ۱۷ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش، ۳ کیلو و ۱۵۰ گرم مرفین، یک کیلو و ۱۰۰ گرم سایر مواد مخدر و ۲ قبضه کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو پارس که به عنوان راه پاک کن محموله مواد مخدر را هدایت می‌کرد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها