گروهی مشترک از نیرو‌های ارتش و رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله از مناطق تحت کنترل در جنوب شرق استان جیزان عربستان، حمله گسترده و غافلگیرانه‌ای را علیه نیرو‌های مزدور چند ملیتی رژیم سعودی انجام دادند.
کد خبر: ۱۲۰۵۴۴۳
جزئیات پیشروی نیرو‌های یمنی در استان جیزان عربستان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، براساس اطلاعات به دست آمده، رزمندگان یمنی مواضع نیرو‌های مزدور رژیم سعودی را در حومه شرقی کوه «الدود» هدف قرار دادند و در همان گام نخست موفق شدند خطوط دفاعی آنان را در هم بشکنند.

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های ارتش و انصارالله یمن پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته توانستند مزدوران سعودی را عقب برانند و چند مقر و منطقه را در شرق کوه «الدود» به کنترل درآورند.

خبر‌ها حاکی از آن است که شماری از نیرو‌های مزدور سعودی در جریان درگیری‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند؛ از شرق منطقه «الخوبه» در جنوب شرق استان جیزان عربستان خبر می‌رسد، نیرو‌های یمنی حملات گسترده‌ای را علیه نیرو‌های مزدور چند ملیتی رژیم سعودی انجام دادند.

تعدادی از نیرو‌های مزدور در جریان این عملیات به هلاکت رسیدند و شماری دیگر زخمی شدند؛ نیرو‌های یمنی مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی را در این محور به غنیمت گرفتند.

خبر‌ها از حومه کوه «القلحه» حاکیست، نیرو‌های یگان مهندسی یک خودروی حامل نظامیان سعودی را در کمین تله‌های انفجاری گرفتار و منهدم کردند؛ یگان توپخانه نیرو‌های یمنی نیز پس از دریافت اطلاعات دقیق، تجمع نظامیان رژیم سعودی را در منطقه نظامی «المشرق» هدف قرار داد.

از شمال استان حجه یمن و نزدیکی‌های مرز استان جیزان عربستان خبر می‌رسد، نیرو‌های یمنی در ادامه عملیات در حومه شرقی کوه النار موفق شدند چند منطقه و مقر نظامی را از اشغال مزدوران رژیم سعودی خارج کنند و به کنترل خود درآورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها