فرماندار گمیشان با اشاره به پرداخت دومیلیارد و ۸۰۰میلیون تومان غرامت به کشاورزان این شهرستان گفت: حدود ۴۵هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه براثر سیل زیر آب رفت که محصول بخش زیادی از این اراضی از بین رفته است.
کد خبر: ۱۲۰۵۱۰۹
۲.۸میلیارد تومان غرامت به کشاورزان سیل‌زده گمیشان پرداخت شد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، امیرشیر توماج اظهارداشت: در سیلاب ابتدای فروردین ماه امسال حدود 45 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان دچار آب‌گرفتگی شد که بخشی از محصول به‌طور کامل از بین رفته و بخشی دیگر نیز خسارت دیده است.

وی افزود: تاکنون در دو مرحله برای 229 پرونده بیش از دو میلیارد و 861 میلیون تومان غرامت به کشاورزان خسارت‌دیده شهرستان گمیشان پرداخت شد.

فرماندار گمیشان ادامه داد: در حال حاضر نیز مرحله سوم پرداخت غرامت‌ها به کشاورزان آغاز شده و 291 پرونده تهیه و برای تأیید و تصویب به استان ارسال شد.

وی گفت: هر یک از پرونده‌های کشاورزان پس از تشکیل در جهادکشاورزی و بازدید از سطح زمین‌ها برای ثبت در سامانه سجاد به کارشناسان واگذار می‌شود.

توماج افزود: لیست‌های هر یک از این مراحل پس از ثبت به‌همراه پرونده‌ها برای پرداخت به استان ارسال می‌شود. کشاورزانی که در سیل اخیر خسارت دیدند می‌توانند برای تشکیل پرونده‌ به مرکز جهادکشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها