فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

بازداشت یکی از سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از سرشبکه‌های بزرگ باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۱۱۸ کیلو مواد افیونی در شهرستان سراوان و ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۹۴
بازداشت یکی از سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: افسران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان طی چندین ماه تلاش و پیگیری‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سر شبکه‌های اصلی قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه این قاچاقچی حرفه‌ای را در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ظهر روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، این قاچاقچی حرفه‌ای و ۲ همدستش دستگیر و در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک وانت؛ ۴۶۵ کیلو و ۳۰۰گرم حشیش و ۱۶۷ کیلو و ۱۲۵ گرم تریاک کشف کردند.

سردار قنبری گفت: در ادامه این عملیات، اطلاعاتی مبنی بر جابه جایی یک محموله دیگر مواد افیونی توسط دیگر اعضای این باند در یکی از محور‌های فرعی شهرستان سراوان به سمت ایرانشهر به دست آمد.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با به دست آوردن اطلاعات جدید بلافاصله به کنترل نامحسوس این محور پرداخته و سرانجام ساعت ۲۲ شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه خودرو تویوتا و پژو ۴۰۵ با سرعت بالا در حرکت بودند، شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آن‌ها دستور ایست دادند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: رانندگان این ۲ خودرو، بدون توجه به دستور ایست پلیس، متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با تنگ شدن عرصه، خودرو‌ها را رها و با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات این منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف ۴۸۶ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش از این خودروها، اضافه کرد: در مجموع یک تن و ۱۱۸ کیلو مواد افیونی در این عملیات‌ها کشف شد و تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند سازمان یافته قاچاق ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها