عضو هیئت رئیسه بنکداران اعلام کرد؛

تن ماهی هنوز مجوز افزایش قیمت ندارد

بر اساس آخرین اخبار برخی از اقلام غذایی همانند ماکارونی و خرما با افزایش قیمت روبرو شده اند اما گویا موضوع گران شدن فقط به این اقلام مربوط نمی‏شود.
کد خبر: ۱۲۰۴۷۲۱
تن ماهی هنوز مجوز افزایش قیمت ندارد

در حالی که شایعات مربوط به گران شدن مواد غذایی ادامه دارد قاسم‎علی حسنی عضو هیئت رئیسه بنکداران در گفت و گو با جام‎جم آنلاین عنوان کرد: هنوز قیمتی که پشت بسته بندی اقلام غذایی به چشم می‎خورد بر اساس افزایش قیمت نیست ولی نکته مهم این است که سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده موافقت خود را با افزایش قیمت برخی از اقلام غذایی اعلام کرده است.

حسنی گفت: شایعات مربوط به گرانی مواد غذایی نظیر ماکارونی باعث شد تا مردم خریدهای انبوهی از فروشگاه های زنجیره ای داشته باشند و اقدام به خرید ماکارونی کنند.

این مقام مسئول افزود: این خریدهای انبوه ماکارونی در حالی انجام شده است که تا این لحظه قیمت پشت بسته بندی این ماده غذایی هنوز تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت برخی از اقلام غذایی همانند ماکارونی «قابل توجه» است بیان داشت: قیمت های جدید امروز اعلام می شود و اصلا شاید تا ساعاتی دیگر و حتی همین الان این افزایش قیمت ها مشخص شود.

حسنی یادآور شد: افزایش رسمی قیمت ها هنوز اعلام نشده است ضمن اینکه تن ماهی هنوز مجوز افزایش قیمت را نگرفته است. برخی از شرکت های تولید کننده هم اعلام کرده اند خودشان قیمت جدید اعلام می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها