دومین محموله‌ کمک‌های چین و اتریش در ادامه کمک‌های امدادی و نقدی بین المللی به سیل زدگان کشور وارد کشور و تحویل جمعیت هلال احمر شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۳۳۸
دومین محموله امدادی چین و اتریش تحویل هلال احمر شد

به ‌گزارش جام جم آنلاین از ایرنا از اعلام روز شنبه جمعیت هلال احمر، دومین محموله بشردوستانه دولت چین شامل هزار و 400 دستگاه چادر امدادی روز گذشته برای توزیع میان سیل ‌زدگان کشور وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد.

نخستین محموله این کشور شامل 2هزار و 600 دستگاه چادر به وزن 95 تُن، هفته گذشته برای توزیع میان سیل زدگان کشور اهدا شده بود.

دریافت دومین محموله کشور اتریش

همچنین روز گذشته (جمعه 13 اردیبهشت 98)، دومین محموله بشردوستانه دولت اتریش نیز از طریق کمیسیون اروپا برای توزیع در بین سیل ‌زدگان وارد کشور شد.

این محموله به وزن 8 هزار و 336 کیلوگرم و ارزش 11 هزار و 950 یورو بوده و شامل هزار بسته بهداشتی پنج نفره یک ماهه (پودر لباسشویی، دستمال توالت، صابون، خمیر دندان، مسواک، شامپو و سایر لوازم بهداشتی) است.

نخستین محموله کشور اتریش، به وزن 3 هزار و 404 کیلوگرم و شامل 2 هزار تخته پتو و پنج دستگاه لجن کش، هفته گذشته وارد کشور شده بود.

کمک نقدی دفتر منطقه‌ ای فدراسیون در عراق

دفتر منطقه‌ ای فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر در عراق نیز در پاسخ به استمداد فدراسیون بین‌المللی مبلغ پنج هزار دلار آمریکا برای تامین نیازهای سیل ‌زدگان کشور اختصاص داد.

در پی وقوع بارش‌های سنگین و کم‌سابقه از ابتدای امسال در استان‌های شمالی، غربی و جنوب ‏غربی ‏کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است و در این میان، استان های گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها