خبرهای مختلف از باران ۸ ساله اهل مهاجران شازند که گم شده است در حال انتشار است، اما بررسی روند پرونده از زبان مسئولان انتظامی استان مرکزی شنیدنی است .
کد خبر: ۱۲۰۳۱۵۳
دو هفته شد که «باران» نیامد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ،داستان از صبح شنبه ۲۴ فروردین ماه در مهاجران ، شهری از توابع شازند شروع می شود. آنجایی که باران شیخی طبق روال همیشه برای رفتن به مدرسه از خانه خارج می شود، اما هیچگاه به مدرسه نمی‌رسد و در نتیجه بعد از تماس خانواده با پلیس، اطلاع رسانی در فضای مجازی نیز شکل می گیرد.

بعد از اطلاع رسانی، سراسر فضای مجازی پر می‌شود از عکس باران و از طریق مردم نیز این موضوع پیگیری می شود که اگر باران را دیده اید به خانواده اش اطلاع دهید.

محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تاریخ ۲۵ فروردین در این باره می گوید: حدود ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز گذشته، شخصی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش گم شدن این دختر بچه را اعلام کرد و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در همان روز‌های ابتدایی خبر‌های مختلفی به گوش می رسید که سلگی در واکنش به این اخبار گفت: برخی اخبار انتشار یافته در فضای مجازی پیرامون دختر بچه ۸ ساله گمشده (باران شیخی) کذب می‌باشد و تحقیقات پلیس برای پیدایش فرد اقدامی با جدیت ادامه دارد.

در تاریخ ۲۹ فروردین سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی از سلامتی باران خبر داد و گفت:از زمانی که باران دختر ۸ ساله در شهر مهاجران ناپدید شد تلاش‌های زیادی برای رفع نگرانی خانواده وی و شهروندان صورت گرفت.

آقازاده با ابراز امیدواری که با هماهنگی و همکاری همه کسانی که مرتبط با ناپدید شدن باران هستند ظرف چند روز آینده مشکل مرتفع شود و افزود: ناپدید شدن باران به هیچ وجه به موضوعات ناامنی در شهر مهاجران مربوط نیست و باران بحمدلله از سلامتی کامل برخوردار است.

اما تنها سه روز پس از صحبت‌های استاندار مرکزی، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: نباید تا پیدا شدن کامل باران و بازگشت او نزد خانواده اش، اطلاعات مربوط به این مسئله را بازگو کرد چرا که احتمال دارد هرگونه مصاحبه‌ای در این باره، فرآیند پیدا شدن باران را پیچیده‌تر کند.

اکرمی افزود: باید صبر کرد تا فرآیند جستجو و پیدا شدن باران گمشده تا انتها پیش رود و پس از آن شرح ماجرا با جزئیات کامل گفته می‌شود.

وی اظهار کرد: جان انسان‌ها بیش از هر موضوع دیگری ارزشمند است و اطلاع رسانی به مردم در اولویت‌های بعدی قرار دارد لذا هر اقدامی که باعث شود که جان باران به خطر بیفتد، نباید انجام شود؛ بابت همین در حال حاضر نمی‌توان هیچ موضوعی را در خصوص سرنوشت باران، عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها