در حال حاضر به نظر می‌رسد تقریباً تمامی تیونرهای مشهور دنیا دست روی ب‌ام‌و M2 کامپتیشن گذاشته‌اند البته خودروی تیون شده توسط جی پاور توجه شما را بیشتر به خود جلب خواهد کرد زیرا کیت پرفورمنس این شرکت باعث ایجاد قدرت عظیمی شده است.
کد خبر: ۱۲۰۳۰۸۸
ب‌ام‌و M2 ، گرگی مخوف در پوست میش! +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، با اصلاح توربوشارژرها، اضافه شدن یک سیستم اگزوز افترمارکتی، بازنگری در ECU و برخی تغییرات دیگر، جی پاور به قدرت قابل‌توجه 680 اسب بخاری و گشتاور 860 نیوتون متری دست یافته است.

هم‌اکنون قدرت و گشتاور این پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو 270 اسب بخار و 310 نیوتون متر بیشتر از نسخه‌ی استاندارد می‌باشد.

با دیدن M2 کامپتیشن جی پاور به راحتی می‌توانید M3 و M4 استاندارد را از یاد ببرید. این خودرو تنها در عرض 3.2 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن فراتر از 330 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

به این ترتیب M2 کامپتیشن تنها دودهم ثانیه کندتر از فراری 488 GTB است. بد نیست بدانید قدرت و گشتاور فراری به ترتیب برابر با 670 اسب بخار و 760 نیوتون متر می‌باشد. حداکثر سرعت دو خودرو مشابه یکدیگر است.

البته سفارش این پکیج خیلی به حساب بانکی خریداران صدمه نخواهد زد. جی پاور برای کل این پکیج 20 هزار یورو طلب می‌کند البته به این مبلغ باید قیمت پایه‌ M2 کامپتیشن را نیز اضافه کنید و شاید در این لحظه بخواهید M4 کوپه‌ بزرگ‌تر را انتخاب نمایید که قدرت 431 اسبی و گشتاور 550 نیوتون متری دارد؛ اما در این صورت نخواهید توانست سوپرکارهای گران‌تر را شرمنده کنید. انتخاب با شماست…!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها