رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه با بیان اینکه نیاز بازار از طریق کالای مسافری تأمین می‌شود، گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سامانه رجیستری برای واردات و ثبت تلفن همراه مسافری باز است.
کد خبر: ۱۲۰۲۸۳۶
تلفن همراه مسافری یک ماه دیگر مهلت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، ابراهیم درستی در گفتگو با ایسنا در رابطه با تعدد باز و بسته شدن سامانه رجیستری تلفن همراه با تاکید بر اینکه بازار تلفن همراه در حال حاضر از طریق کالای مسافری تأمین می‌شود، گفت: در اسفندماه سال گذشته سامانه رجیستری تلفن همراه برای چند روزی در راستای تغییر شیوه واردات و تأمین نیاز بازار تلفن همراه بسته شد که در آن مقطع با رایزنی‌های به عمل آمده مقرر شد تا تأمین بازار به شیوه سابق مبنی بر ثبت تلفن همراه با کارت ملی خریدار نهایی در سامانه رجیستری تا پایان فروردین ماه ادامه یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته به دلیل آنکه این مهلت یک ماهه به پایان رسید سامانه رجیستری به روی کالای مسافری بسته شد که در این زمینه بار دیگر با وزارتخانه‌های مرتبط به خصوص وزارت کشور مذاکراتی صورت گرفته و قرار بر آن شد تا این مهلت بار دیگر تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شود.

وی بیان کرد: انتظار است تا با تأمین ارز واردات تلفن همراه برای واردکنندگان رسمی شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا نیاز بازار به طور کامل تأمین شود.

درستی یادآور شد: باز و بسته شدن مکرر سامانه رجیستری بر بازار تلفن همراه تأثیر قابل توجهی دارد و امید می‌رود فروشندگان به صورت عادلانه به قیمت‌گذاری و فروش تلفن همراه بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها