مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از محاصره بیش از ۵ هزار کیلومتر شبکه برق استان در سیلاب خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۲۵۷۳
محاصره بیش از ۵ هزار کیلومتر شبکه برق خوزستان در سیلاب

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: مجموعه توزیع نیروی برق اهواز از آغاز وقوع بحران سیل در این کلانشهر، تلاش کرد تا با تعامل، همکاری، همبستگی، نسبت به حل مشکلات در زمینه‌های مختلف اقدام کند.

وی بیان کرد: بیش از ۵ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط شرکت‌های توزیع اهواز و خوزستان در معرض سیلاب هستند و بسیاری از پایه‌ها نیز به زیر آب رفته‌اند.

کریمی با تأکید بر اهمیت پایداری شبکه در ایستگاه شمال غرب این شرکت، اذعان داشت: در شرایط سیلاب در صورتی که ایستگاه شمال غرب ۲۰ ساعت خاموش می‌شد، همه خروجی‌های مدار قطع و مشکلات بسیاری برای مشترکین به ویژه در مخازن و تاسیسات نفتی بوجود می‌آمد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اهمیت تأمین و توزیع برق، افزود: در صورتی که در این شرایط بحرانی، تنها ۱۰ ساعت شبکه برق اهواز دچار مشکل و قطعی می‌شد بدون شک فاجعه‌ای انسانی در این شهر رخ می‌داد، زیرا شرایط بسیار دشواری برای مردم و تاسیسات به وجود می‌آمد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مدیریت و پایدار بودن شبکه برق در این شرایط نیازمند تلاش همه پرسنل و مجموعه شرکت است، اظهار داشت: به منظور پایداری شبکه در شرایط سیلابی گا‌ها نیرو‌های عملیاتی و مدیران شرکت، تنها سرشان از آب بیرون بود و نسبت به عملیات لازم در جهت پایداری شبکه اقدام می‌کردند.

حسن کریمی گفت: پرسنل و نیرو‌های اداری و عملیاتی شرکت به صورت شبانه‌روزی و با همکاری در جهت خدمات‌رسانی و تأمین برق مناطق سیل زده، از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها