رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از دستگیری پسر ۲۲ ساله به علت ساخت صفحات مستهجن در اینستاگرام و سوءاستفاده از تصاویر شخصی دختری ۱۹ ساله خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۶۵
دستگیری پسر ۲۲ ساله برای ساخت صفحه مستهجن در اینستاگرام

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در توضیح این خبر مطرح کرد: با توجه به مراجعه دختری ۱۹ ساله به همراه پدرش، وی مدعی شد که شخصی در شبکه مجازی اینستاگرام با تصاویر شخصی او صفحه‌ای مستهجن و مبتذل ساخته است.

وی ادامه داد: پس از طرح شکایت شاکی و تشکیل پرونده، کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی، متهم را که پسری ۲۲ ساله بوده، دستگیر کرد و طی تحقیقات مشخص شد که متهم چندین بار اقدام به ساخت صفحه جعلی کرده و سپس آن را پاک کرده است.

سرخوش نهاد بیان کرد: پس از دستگیری متهم و بازجویی، او مدعی شد که چندی پیش در فضای تلگرام در گروه موسیقی، با این دختر ۱۹ ساله آشنا و پس از مدتی دوستی و رابطه به او علاقمند شده بود.

وی تصریح کرد: پس از اینکه شاکی وی را ترک کرده بود او به انگیزه انتقام جویی در فضای اینستاگرام، با استفاده از تصاویر شخصی شاکی صفحاتی مستهجن و مبتذل ساخته که متأسفانه موجب هتک حرمت و حیثیت شاکی شده است.

رئیس پلیس فتای استان همدان در پایان توصیه کرد: فضای مجازی به هیچ عنوان مکان امنی برای به تصویر کشیدن تصاویر شخصی به ویژه برای بانوان نیست، از این رو افراد به فضای دنیای مجازی و افراد آن اعتماد نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها