• 19 0
  • 0

تغییرات ژاپنی‌ها در خودروی مجلل انگلیسی (+تصاویر)

دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 21:30
یک تیونر ژاپنی با نام «Wald International» تغییرات زیادی را بر روی رولزرویس فانتوم انجام داده است.

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت رولزرویس به عنوان لوکس‌ترین خودروساز انگلیسی و یکی از معتبر‌ترین و اصیل‌ترین لوکس‌سازان جهان بیش از یک قرن است که در این حوزه فعالیت می‌کند.

ایده تاسیس این شرکت زمانی به‌وجود آمد که دو شریک به نام‌های چارلز رولز و هنری رویس به دلیل وجود خودرو‌های بی‌کیفیت در دوره خود، تصمیم به ساخت خودرویی گرفتند که حتی تا صد سال خراب نشود و کیفیت آن افت نکند.

در نهایت در سال ۱۹۰۴ رولزرویس تاسیس شد و خودرو‌های آن به شهرت رسیدند. خودرو‌هایی که امروز پس از گذشت بیش از یک قرن از تاسیس این شرکت، برخی از نمونه‌های قدیمی آن در سلامت کامل کماکان در حال تردد هستند!

محصولات رولزرویس سالیان سال مورد استفاده افراد ثروتمند، پادشاهان کشور‌های غنی و مشاهیر در سرتاسر دنیا قرار گرفته است.

پس از بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا، بسیاری از خودروسازان و شرکت‌های لوکس‌ساز به مزر ورشکستگی رسیدند.

یکی از شرکت‌ها رولزرویس بود که به دلیل هزینه‌های بالای تولید و قیمت بسیار زیاد محصولاتش ضرر بسیار بالایی متحمل و در نهایت توسط شرکت بی‌ام‌و خریداری شد.

ماحصل همکاری بی‌ام‌و و رولزرویس نسل جدید مدل فانتوم بود که پس از مدت کوتاهی به موفقیت و فروش بسیاری دست یافت و به خودروی مورد علاقه مشاهیر و ثروتمندان جهان بدل شد.

این لیموزین مجلل که در نسخه‌های مختلفی به فروش می‌رسد سال‌ها روی خط تولید رفت و نهایتا سال ۲۰۱۸ با نسل جدید خود جایگزین شد.

نسل جدید رولزرویس فانتوم با قیمت پایه در محدوده ۵۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد و یکی از لوکس‌ترین خودرو‌های جهان به شمار می‌رود.

حال مدتی پس از معرفی نسل جدید رولزرویس فانتوم، شرکت ژاپنی والد تصمیم به تیونینگ این خودروی لوکس گرفته است.

در نمای ظاهری خودرو مزین به کیت بدنه منحصربفرد این تیونر ژاپنی شده و رنگ‌آمیزی مشکی مات آن جلب توجه می‌کند.

کیت بدنه شامل سپر‌های جدید جلو و عقب، ورودی‌های هوای بزرگ و اسپویلر عقب در خودرو شده است.

استفاده از دو خروجی اگزوز عظیم در قسمت زیرین سپر‌های نمای اسپرت و جذابی از این لیموزین مجلل به نمایش می‌گذارد البته قرارگیری رینگ‌های عظیم 24 اینچی اسپرت نیز به تقویت این ویژگی اسپرت کمک شایانی کرده است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره تغییرات در بخش فنی خودرو اعلام نشده، اما با توجه به بهره‌گیری فانتوم از یک پیشرانه ۱۲ سیلندر V شکل دو توربو به حجم ۶.۷۵ لیتر با توان ۵۶۳ اسب‌بخار و تجهیز به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک بنظر می‌رسد که در صورت اعمال تغییرات در بخش فنی، این تغییرات تنها در افزایش توان توربو‌ها و برنامه‌ریزی جدید کامپیوتر خودرو خلاصه شوند.

به اشتراک گذاری
کد خبر : 3714074931477708049
لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
تصویر امنیتی: