مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: سیل به تأسیسات راه و ابنیه فنی مستقر در محور‌های مواصلاتی استان بیش از ۵۵۲ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۱۱۳۶
خسارت ۵۵۲ میلیارد تومانی سیل به راه‌های استان کرمانشاه

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما ، فریبرز کرمی اظهار داشت: خسارت وارده به تأسیسات راه، ابنیه فنی و تعمیرات ماشین آلات در اثر سیلاب از بهمن سال ۹۷ تاکنون در سطح حوزه استحفاظی استان بیش از ۵۵۲ میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان بر آورد شده است.

وی افزود: خسارت وارده به راه‌های استان در سیل روز‌های یازدهم و دوازدهم فروردین ۲۵۴ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان و خسارت وارد شده به یک هزار و ۲۵۳ دستگاه پل بیش از ۹۸ میلیارد تومان ارزیابی شده است
کرمی همچنین از خسارت وارده به ترانشه‌های سطح استان به میزان ۱۱ میلیارد تومان خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان نیز خسارت به ماشین آلات استان وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: جهت تعمیرات پل‌ها، لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مذکور و تعمیرات ماشین آلات آسیب دیده مبلغ ۳۶۳ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان تأمین اعتبار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین خسارت سیل در بهمن سال قبل را بیش از ۴۰ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: خسارت سیل در روز‌های چهارم و پنجم فروردین ماه نیز به میزان ۱۴۷ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان برآورد شده که آمار این خسارت به مدیریت بحران استان گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها