مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در سال ۹۷، حدود 98 هزار پرونده وارده در بحث کالا و خدمات داشته‌ایم که 100 هزار و 67 مورد از آنها مخدومه شده است.
کد خبر: ۱۲۰۱۱۳۴
تهرانی‌ ها در ایام نوروز 7میلیارد تومان جریمه شدند!

به گزارش جام جم آنلاین، محمدعلی اسفنانی در گفتگو با فارس در رابطه با آ‌خرین وضعیت پرونده جرائم تعزیرات در سال گذشته گفت: حدود 98 هزار پرونده وارده در بحث کالا و خدمات داشته‌ایم که 100 هزار و 67 مورد از آنها مخدومه شده است.

وی ادامه داد: در بحث بهداشت و درمان 9003 فقره وارد شده که به 10957 فقره رسیدگی شده است.

اسفنانی افزود: در بحث قاچاق کالا و ارز 3520 پرونده وارد شده که به 3702 پرونده رسیدگی شده و حکمشان صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: براساس آمار موجود از حیث کاهش تخلفات و صدور حکم عملکرد رو به افزایش و مثبتی را شاهد هستیم و از نظر وصول جرائم ناشی از تخلفات نیز رسیدگی‌ها بیشتر شده و مبلغ قابل توجهی بدست آمده است.

وی علت این امر را افزایش نظارت بر عمده تخلفات دانست و گفت: در سال گذشته درآمد وصولی ناشی از حیث محکومیت 8683 میلیارد ریال بوده که به صورت روزانه 350 میلیارد ریال اعلام وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: عمده جریمه‌ها مربوط به گرانفروشی و تقلب بوده و البته قاچاق کالا نیز جزء جرائم بالا محسوب می‌شود.

اسفنانی گفت: در ایام ویژه نوروز یعنی 15 روز قبل از تعطیلات عید و 15 روز پس از آن جرائم وصول شده 7 میلیارد تومان بوده در حالی که در پایان سال 96 و اوایل سال 97 این رقم 95 میلیون تومان را نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها