پس از سپری کردن روزهای داغ و پرکار مسابقه داستان نویسی خودنویس توسط نشر جام جم و برگزاری کارگاه های آموزشی برای شرکت کننده گان برتر، نوبت به انتخاب بهترین داستان نویس خودنویس توسط مردم رسیده است، بر اساس فراخوان اویه علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند از تاریخ 25 فروردین 1398 لغایت 10 اردیبهشت 1398 با ارسال عدد 2 به سامانه رایگان پیامکی 10005195 لینک نرم افزار کتابخوان جام جم را دریافت کنند. قرعه‌کشی این رویداددر میان رای دهندگان نیز صورت میگیرد و به قید قرعه به 10 نفر 10 میلیون ریال پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۲۰۱۰۶۲
انتخاب بهترین داستان نویس مسابقه خودنویس توسط مردم +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی نشر جام جم، پس از انتخاب برترین آثار توسط هیئت داوران مسابقه داستان نویسی خودنویس، با آماده سازی بستر نرم افزاری کتاب الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان جام جم، این امکان فراهم شده است تا مردم بتوانند پس از نصب این اپلیکیشن 20 آثار طلایی مسابقه خودنویس را مطالعه کرده و نظر خود را در بخش نظرات ثبت و امتیاز نهائی خود را به نویسنده و اثرش ثبت نمایند.

مسابقه داستان نویسی خود نویس در تابستان سال 1397 توسط نشر جام جم آغاز شد و بر اساس گفته دکتر قاسم صفایی نژاد مدیر نشر جام جم یکی از اهداف اصلی این مسابقه مشارکت مردم در تولید محتوا بوده است وی افزود در ابتدای شروع فراخوان این مسابقه با چالش های زیادی روبه رو بودیم و با توجه به اینکه برای اولین بار در ایران مسابقه سراسری داستان بلند برگزار می شد تجربه ای در این خصوص وجود نداشت.

پس از شروع فراخوان مسابقه داستان نویسی خودنویس و شروع تبلیغات سراسری، 459 اثر از سراسر کشور عزیزمان ایران برای تیم نشر جام جم ارسال شد که این استقبال در نوع خودش بی نظیر بوده است.

صفایی نژاد افزود: ما همه تلاش‌مان را برای رعایت عدالت و کشف استعداد را انجام دادیم . به جز ۲۰ نفر برگزیده، تمامی افرادی که نمره بالای ۵۰ از ۱۰۰ داوران را کسب کرده اند ، از طریق نشر جام جم به اشکال مختلف حمایت شده اند. این حمایت ها شامل اهدای کتاب آموزش داستان نویسی یا شرکت با تخفیف ۵۰ درصد در کارگاه‌های داستان نویسی بوده است . ایشان درخواست داشته اند : شما هم اگر ایده‌ای برای حمایت دارید با ما در میان بگذارید.

نشر جام جم همچنین سایت http://jjp.ir را نیز جهت اطلاع دقیق از برگزیدگان مردمی و اسامی برندگان قرعه کشی معرفی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها