کاروان جنبش مقاومت اسلامی عراق (نجباء) که برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌ زده خوزستان و لرستان به ایران اعزام شده‌اند؛ دیروز یکشنبه در دو مرحله صبح و بعد از ظهر به کمک سیل‌ زدگان شهرستان اهواز شتافته و علاوه بر عملیات عمرانی، در چند روستا اقلام غذایی مورد نیاز مردم را توزیع کردند.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۸۸
کمک‌ رسانی نجباء به سیل‌ زدگان اهواز و حمیدیه (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجباء در ایران، در همین راستا رزمندگان نجباء با حضور در منطقه «الغدیر» واقع در محدوده شمال‌ غربی اهواز در حاشیه جاده اهواز – اندیمشک، اقدام به ایجاد سیل‌ بند کرده تا مانع از طغیان آب و نفوذ آن به شهر شوند.

در این عملیات عمرانی، جمعی فرماندهان، مدیران دفاتر استانی، اعضای ارشد این جنبش و در رأس آن‌ها «حاج نصر الشمری» رئیس شورای اجرایی و معاون دبیرکل نجباء مشارکت داشتند.

مقاومت اسلامی نجباء همچنین نیروهای داوطلب خود را در قالب سه گروه جهادی به مناطق مختلف شهر اهواز و حمیدیه اعزام کرد تا کمک‌های جمع‌آوری شده را به دست مردم سیل‌ زده برساند.

روستای «حلاف» در حومه شهر حمیدیه و منطقه «ملیحان» در ٢٠ کیلومتری اهواز از جمله نقاطی بودند که به همت مجاهدان عراقی عملیات کمک‌رسانی به آن‌ها صورت پذیرفت.

گفتنی است؛ کاروان جنبش نجباء که شامل صد خودروی سبک و سنگین از شنبه گذشته وارد ایران اسلامی شده است؛ حامل کمک‌های انسان‌ دوستانه ملت عراق به شهروندان سیل‌ زده ایرانی می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها