فرماندار کلات گفت: در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در کلات، 200 نفر به‌ صورت اضطراری در حسینیه ابوالفضلی شهر اسکان داده شدند.
کد خبر: ۱۲۰۰۷۷۲
بخشی از دیوار مسجد جامع 300 ساله کلات بر اثر سیل فروریخت

به گزارش جام جم آنلاین از فارس ، مهدی ناصری با اشاره به افزایش میزان خسارات در پی بارندگی‌های شنبه‌ شب و جاری شدن سیلاب در این شهر اظهار کرد: در پی وقوع سیل در این شهر تاکنون حدود 100 واحد مسکونی دچار آب‌گرفتگی شده‌اند، به‌طوری‌که بالغ‌ بر 200 نفر از ساکنین این خانه‌ها در حسینیه ابوالفضلی کلات به‌ صورت اضطراری اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به حضور نیروهای بسیج و هلال‌احمر از زمان شروع بارندگی در سطح شهر، افزود: با توجه به ورود سیلاب به داخل منازل مسکونی، نیروهای امدادرسان تلاش خود را برای کمک‌رسانی و جلوگیری از خسارات بیشتر آغاز کرده‌اند.

فرماندار کلات ادامه داد: اگرچه بارش باران در حال حاضر قطع‌ شده است، اما همچنان نیروهای خدمات رسان و امدادی با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات در حال جمع‌آوری گل‌ولای ناشی از سیلاب و باز کردن مسیل برای عبور سیلاب آتی در پی بارش‌های بعدی هستند.

ناصری با تأکید بر اینکه جاری شدن سیلاب به تأسیسات خدماتی و شهری خسارت‌های زیادی وارد کرده است، یادآور شد: براثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل، بخشی از دیوار مسجد جامع کلات که قدمتی بیش از 300 سال دارد، تخریب‌ شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها