تکرار ادعاهای واهی وزیر خارجه آمریکا علیه کشورمان

پمپئو: آماده مقابله با اقدامات ایران در آمریکای جنوبی هستیم

وزیر خارجه آمریکا ضمن متهم کردن ایران به پیگیری اهداف مخرب در منطقه آمریکای جنوبی، مدعی مقابله با اقدامات این کشور شد.
کد خبر: ۱۲۰۰۷۴۴
پمپئو: آماده مقابله با اقدامات ایران در آمریکای جنوبی هستیم

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با بخش انگلیسی VOA، فرصتی برای تکرار ادعاهای واهی خود علیه ایران پیدا کرد و مدعی شد: این کشور همچنان تهدیدی جهانی است.

وی بدون اشاره به تلاش واشنگتن برای براندازی دولت مشروع کاراکاس که هشدار قاطع چین و روسیه را در پی داشته است، مدعی شد: ایران در منطقه آمریکای جنوبی حضور مالی دارد و از آن برای پیش‎برد اهداف شومی چون حمایت از حزب‎الله، سازمان‌های جنایتکارانه فراملی و همچنین تروریسم استفاده می‌کند.

وی در توجیه ادعاهای خود به افتتاح خط پرواز مستقیم ایران-ونزوئلا اشاره کرد و گفت: مداخله ایران در آمریکای جنوبی در جهت منافع مردم این منطقه نیست و آمریکا برای مقابله با آن مهیا است!

این درحالی است که سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز گذشته در جلسه شورای سیاست خارجی و دفاعی این کشور هشدار داد که آمریکا شکستی برق آسا در ونزوئلا متحمل خواهد شد.

به گفته لاوروف، ونزوئلا کشوری شناخته شده در عرصه روابط بین‌الملل است و هدف تغییر برق آسای دولت در این کشور با شکست روبرو خواهد شد، هرچند آمریکایی‌ها همچنان حاضر نیستند از هدف سرنگون کردن دولت مشروع ونزوئلا عقب نشینی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نیكوبسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
۰
۰
اماده باش تا از رویت مانند تانك رد شده جنازه كثیفت را تحویل كشور كثیفت بدهیم جراتش را داری امتحان كن تا مرگ خود و ترامپ وعواملش را ببینی.

نیازمندی ها