کاروان کمک‌های ارسالی مقاومت اسلامی نجباء برای امدادرسانی به مردم سیل‌ زده، از مرز مهران وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۴۸
کاروان امدادی نجبای عراق عازم مناطق سیل زده ایران شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، «حاج نصر الشمری» رییس شورای اجرایی نُجَباء و مدیران دفاتر نمایندگی این جنبش در استان‌های مختلف عراق نیز کاروان کمک‌های این جنبش به مردم سیل زده را همراهی می‌کنند.

کاروان مقاومت اسلامی نُجَباء در بدو ورود به خاک ایران با استقبال حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالله امینی» امام جمعه مهران، سرهنگ پاسدار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، سرهنگ دوم پاسدار «روح الله جاویدان» فرمانده سپاه ناحیه مهران، سرهنگ «احمد رضا حاتمی» فرمانده هنگ مرزی مهران و «نظام ملک شاهی» فرماندار شهرستان مهران مواجه شد.

این کمک‌ها که با فراخوان مقاومت اسلامی نُجَباء توسط دفاتر نمایندگی این جنبش در استان‌های مختلف عراق جمع‌آوری شده است، به استان‌های خوزستان و لرستان ارسال خواهد شد.

همچنین قرار است کاروان نُجَباء علاوه بر توزیع بسته‌های حمایتی شامل کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری، عملیات امدادرسانی خود را در قالب استقرار موکب و اعزام تیم‌های جهادی برای رفع انسداد معابر پیگری کند.

ترمیم و ساخت مساجد، مدارس و حسینیه‌ها از دیگر برنامه‌های این جنبش در استان‌های لرستان و خوزستان خواهد بود.

گفتنی است؛ از ساعات ابتدایی حادثه سیلاب در روزهای آغازین سال نو، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء و تعداد دیگری از گروه‌های الحشد الشعبی با شعار «زیر آتش بودیم و ما را یاری کردید، حالا شما زیر آب هستید و نوبت یاری ما رسیده است» با ملت ایران ابراز هم‌دردی و هم‌یاری کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها