سرتیم مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب گفت: تریلی در مسیر صالح آباد به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، قیچی کرده و باعث ایجاد ترافیک سنگین شد.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۲۲
علت ترافیک در محدوده بهشت زهرا چه بود؟

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ مجید رنجبر ضمن اعلام این خبر افزود: ساعت ۱۳:۱۰ روز جمعه تریلری که از شمال به جنوب صالح آباد، دور گرد توحیدی در حال تردد بود، به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، قیچی کرده و باعث ایجاد ترافیک سنگینی در این مسیر شده است.

وی ادامه داد: حادثه زمانی روی داد که این تریلر سرعت خود را افزایش می‌دهد و با دیدن خودروهای مقابل خود دیگر قادر به توقف نمی‌شود و با ترمز گرفتن شدید، سعی در کنترل نمودن وسیله نقلیه دارد که این کار او باعث می‌شود سنگینی قسمت بار به قسمت جلوی کابین فشار آورده و باعث شود تریلر از قسمت وسط خم شده و به صورت شکسته و یا در اصطلاح (قیچی) در راه متوقف شود.

رنجبر گفت: با حضور به موقع پلیس، ترافیک محور کنترل شد و خودروهای عبوری برای دقایقی، از مسیرهای جایگزین جاده قدیم و خلیج فارس به بهشت زهرا هدایت شدند.

وی افزود: به لطف خدا، خوشبختانه در این حادثه به راننده و خودروهای عبوری آسیبی نرسید.

رنجبر به شهروندان توصیه کرد در هنگام مواجهه با تصادفات در محل حادثه توقف نکنند، تا پلیس و تیم‌های امدادی بتوانند، به موقع در محل حادثه حضور یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها