با مفقود شدن یک نوجوان 15 ساله در رودخانه گرگانرود بین روستاهای صوفیان و تمرقره قوزی شهرستان کلاله، تعداد تلفات ناشی از سیل و طغیان رودخانه ها در گلستان به 10 نفر رسید.
کد خبر: ۱۲۰۰۳۶۹
تلفات سیل گلستان به 10 نفر رسید

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، این نوجوان بعد از ظهر دیروز در رودخانه تند غرق شد و با وجود تلاش فراوان هنوز جنازه او پیدا نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به ایرنا گفت: تجسس برای پیدا کردن جنازه این نوجوان که در تاریکی هوای دیشب به سرانجام نرسیده بود از صبح امروز با تلاش و بسیج تمامی امکانات و نیروهای هلال احمر و غواصان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی آغاز شد.

محمدعلی هروی اظهار داشت: شب گذشته نیروهای جستجو از بخش های مختلف به صورت غواصی و همچنین استفاده از 2 فروند قایق موتوری مسیر رودخانه تا پشت سد بوستان را طی کردند اما اثری از این نوجوان پیدا نشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: به گفته شاهدان و اهالی منطقه، این نوجوان با توجه به فروکش کردن آب گرگانرود برای شنا کردن وارد رودخانه شد اما به دلیل شدت جریان آب مفقود شد.

پیش از این در جریان سیل گلستان، 2 نفر در شرق گلستان به دلیل تخریب خانه، 6 نفر به دلیل سرنگونی قایق در گمیشان و یک نفر به دلیل سقوط در کانال آب حاشیه گرگانرود در گمیشان، جان خود را از دست داده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها