سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

نجات از سقوط مرگبار در منطقه لاسم جاده هراز

همراهی سپاه، بسیج با اهالی روستای منجیر

سنگ های غول پیکری که از سر مردم برداشته شد +عکس

همراهی سپاه، بسیج با اهالی روستای منجیر در یک اقدام جهادی سنگ‌های غول پیکر که در آستانه سقوط، قرار داشتند را تکه تکه و سایه خطر ویرانگر و مرگبار از سر مردم رفع شد.
کد خبر: ۱۲۰۰۰۸۸
سنگ های غول پیکری که از سر مردم برداشته شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در روزهای منتهی سال 97 خبری مبنی بر به خطر افتادن جان 55 خانوار در روستای منجیر بخش کجور در رسانه‌ها منتشر شد که موجب نگرانی همگان شد.

بر همین اساس یکی از اعضای شورای اسلامی روستای منجیر با فرماندار نوشهر تماس گرفته تا مشکل و خطر احتمال سقوط و اتفاق ناخوشایند ناشی از سنگ‌های غول پیکر را که باعث ترس و وحشت اهالی این روستا شده و خواب را از چشمان اهالی منجیر ربوده بود را از طریق ایشان پیگیری کند که ظاهرا بنا به گفته این عضو شورا با واکنش عجیب و دور از انتظار وی مواجه شد و ناامیدانه تلفن را قطع کرد.

اما در میان این ناامیدی، اتحاد سپاه، بسیج و اهالی روستای منجیر بار دیگر نور امید درخشش گرفت و در یک اقدام جهادی و همتی مثال‌زدنی سنگ‌ های غول پیکر در آستانه سقوط، تکه تکه و سایه خطر ویرانگر و مرگبار از سر مردم رفع شد.

در همین راستا مردم پرتلاش و زحمتکش روستای منجیر از تلاش بی‌شائبه معاونت عملیات سپاه کربلای مازندران به فرماندهی یکی از دلاور مردان مدافعان حرم و موسوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کجور، اهالی روستای منجیر، رئیس و اعضاء بسیج رسانه شهرستان چالوس که بی‌وقفه با به خطر انداختن جان خود برای نجات اهالی روستا با تمام توان تلاش کردند و به نوعی درس ایثار و شهامت دادند و به خاطر خدمت خالصانه آنها که تهدید سقوط سنگ را از محل دور کردند و امید و آرامش برای مردم خونگرم روستای منجیر به ارمغان آوردند کمال تقدیر و تشکر را داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها