سخنگوی آتش‌نشانی قم از نجات یک دختر نوجوان قمی از خودکشی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۴۰
جزییات نجات دختر نوجوان قمی از خودکشی

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، حمید کریمی عنوان کرد: ساعت 22 شب گذشته در تماسی با آتش نشانی قم، خبر اقدام به خودکشی یک دختر نوجوان از بالای پل عابر پیاده خیابان جمهوری در روبروی بیمارستان ولیعصر اعلام شد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور در محل حادثه مشخص شد که یک دختر 17ساله به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری قصد خودکشی دارد؛ با گفت‌وگوهای انجام گرفته توسط نیروهای امدادی آتش‌نشانی و اورژانس اجتماعی، بعد از حدود 40 دقیقه موفق شدیم این نوجوان را از اقدام خود منصرف کنیم.

سخنگوی آتش‌نشانی قم بیان کرد: این نوجوان سریعا برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

وی با گلایه از تجمع افراد در اینگونه حوادث، اظهار کرد: تجمع برای دیدن اینگونه صحنه‌ها دور از فرهنگ است و موجب متشنج شدن فضا می‌شود.

کریمی تصریح کرد: تجمع مردم و تصویربرداری از اینگونه اتفاقات هم باعث بندآمدن خیابان و مختل شدن امدادرسانی می‌شود و هم با متشنج فضا باعث رقم خوردن اتفاقات ناگوارتری می‌شود.

وی گفت: ممکن است اینگونه اتفاقات به دلیل مشکلات مختلف، بیماری و مصرف دارو برای افراد رخ دهد و مردم باید با درک درست از این اتفاق در امدادرسانی کمک کنند.

اختلال در امدادرسانی به دلیل حضور سلفی بگیران

سخنگوی آتش‎نشانی قم تاکید کرد: شب گذشته تجمع مردم باعث دردسرهای بسیاری برای نیروهای امدادی شد و به دلیل اینکه صحنه حادثه در مجاورت بیمارستان بود، در انتقال بیماران به بیمارستان نیز اختلال ایجاد شد، بیشتر توان امدادگران در شب گذشته صرف متفرق کردن مردم از محل حادثه قرار گرفت که این اتفاق بسیار تاسف‌بار است و امیدوارم یک فرهنگ درست در این خصوص شکل بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها