جیپ دو مدل سفارشی از شاسی‌بلند محبوب گرند چروکی را در استرالیا معرفی کرد. این خودروها S لیمیتد و S اورلند نام دارند و قیمت آن‌ها از 50813 و 85992 دلار آمریکا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۲۲
معرفی جیپ گرند چروکی S لیمیتد ادیشن جدید (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، اولین مدل تنها به تعداد 100 دستگاه ساخته خواهد شد و قلب تپنده‌ی آن از نوع 8 سیلندر 5.7 لیتری همی‌ خواهد بود.

قدرت و گشتاور این پیشرانه به ترتیب برابر با 347 اسب بخار و 520 نیوتون متر بوده و ظرفیت یدک کشی آن نیز 3500 کیلوگرم اعلام شده است.

از جمله ویژگی‌های متمایز این خودرو می‌توان به کاپوت مدل SRT، عناصر کریستال گرانیت و مشکی روی جلوپنجره، عناصر مشکی براق اطراف بدنه، قوس‌های چرخ و دستگیره‌های درب و رکاب‌های همرنگ بدنه، رینگ‌های 20 اینچی و نشان‌های S نقره‌ای اشاره کرد.

داخل کابین گرند چروکی S لیمیتد هم عناصر تیتانیم مایع، تریم چرمی هریتیج و سانروف پانورامیک بزرگ دیده می‌شود.

اما مدل گرند چروکی S اورلند از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل که قدرت 247 اسبی و گشتاور 570 نیوتون متری دارد سود می‌برد. این خودرو نیز ظرفیت یدک کشی مشابه مدل S لیمیتد برخوردار است.

این خودرو هم ویژگی‌های ظاهری متمایزی دارد که شامل مواردی همچون جلوپنجره‌ی کریستال گرانیت و مشکی، عناصر گرانیتی روی بدنه، نشان‌های خاص، دستگیره‌های درب همرنگ بدنه و… می‌باشد.

این خودرو با چراغ‌های تیره، ریل‌های سقف تیره و رینگ‌های 20 اینچی عرضه می‌شود.

کابین این خودرو از صندلی‌های SRT با چرم ناپای مشکی، پانل درب ویژه، پدال‌های روشن و سیستم صوتی پریمیوم هارمن کاردون و… برخوردار شده است.

تنها 120 دستگاه از جیپ گرند چروکی S اورلند ساخته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها