جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: با هوشیاری و آمادگی نیروهای انتظامی و امنیتی تاکنون مشکلی در محورهای مواصلاتی منتهی به مقصد مسافرت هموطنان نداشته‌ایم و روند بازگشت مسافران نوروزی نیز به خوبی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۳۰
لزوم توجه مسافران نوروزی به توصیه‌ های پلیس

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید عطایی با اشاره به حضور گسترده و موثر پلیس پیشگیری در ماموریت نوروز ۱۳۹۸ اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام نوروز، تمام نیروها از جمله پلیس‌های تخصصی به صورت فعال و شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستند؛ پلیس پیشگیری نیز تمام ظرفیت و امکانات خود را در راستای خدمت به مسافران به کار گرفته و این روند تا پایان سفرهای نوروزی و بازگشت هموطنان به منازل ادامه دارد.

وی با اشاره به خدمات‌دهی پلیس به مسافران و تلاش نیروی انتظامی برای ارائه مطلوب‌ترین خدمات، ادامه داد: با هوشیاری و آمادگی نیروهای انتظامی و امنیتی تاکنون هیچ‌گونه مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی منتهی به مقصد مسافرت هموطنان نداشته‌ایم و روند بازگشت مسافران نوروزی نیز به خوبی در حال انجام است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم و احترام به شهروندان، عنوان کرد: کارکنان پلیس پیشگیری اعزامی به ماموریت نوروز به گونه‌ای تلاش کردند تا مسافران خاطره خوب و خوشی از پلیس و شیوه خدمت‌رسانی نیروی انتظامی داشته باشند.

سردار عطایی گفت: تمرکز پلیس پیشگیری به اقدامات ایمنی و امنیتی معطوف بوده بنابراین، این پلیس تخصصی علی‌رغم بکارگیری بخشی از ظرفیت خود برای تامین نظم و امنیت در مناطق سیل‌زده در ماموریت نوروز ۱۳۹۸ نیز عهده‌دار بیشترین مسئولیت در تامین نظم و امنیت هموطنان بوده است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه گفت: با آغاز موج بازگشت نیز انتظار می رود مردم با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی همچنان همکاری داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها