وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته بخش عمده ای از فضاهای آموزشی درگیر سیل و آبگرفتگی از روز شنبه پذیرای دانش آموزان خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۲۴
مدارس مناطق سیل زده از شنبه میزبان دانش آموزان

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو اقتصاد، سید محمد بطحایی که برای انجام آخرین اقدام ها جهت آماده سازی فضاهای آموزشی درگیر سیل و آبگرفتگی به آق قلا سفر کرده در برنامه «بهار پلاک ۹۸» رادیو اقتصاد ضمن تبریک سال نو افزود: طی روزهای گذشته نیز از حوزه ستادی وزارتخانه در مناطق سیل زده حضور یافته اند و با انجام بررسی های مربوطه امکانات مورد نیاز را پیش بینی کرده اند.

وی همچنین با اعلام این مطلب که در آق قلا ۱۰ مدرسه درگیر آبگرفتگی است، اظهارداشت: خیابان های اطراف این مدارس نیز همچنان دچار آبگرفتگی است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برای جایگزینی مدارس مدنظر و امکان دسترسی دانش آموزان این مدارس به فضاهای آموزشی ۵۵ کانکس تا آخر هفته در آق قلا مستقر خواهد شد.

وی همچنین گفت: علاوه براین نیمکت سایر تجهیزات مورد نیاز کلاس های درس فراهم شده تا از ۱۷ فروردین ماه دانش آموزان مدارسی که همچنان دچار آبگرفتگی هستند در کلاس های درس حضور یابند.

بطحایی با تاکید بر اینکه زمینه فراگیری بسیاری از رفتارهای اجتماعی و مهارت های زندگی ضمن تمرین در مدارس می تواند فراهم شود، افزود: اما از طرفی آموزش و پرورش برای انجام وظیفه مورد نظر به شرایط و الزاماتی نیاز دارد که متاسفانه این شرایط فراهم نیست و یا کمتر فراهم می شود.

وی ضمن اشاره با اینکه جهت گیری ها باید به سمت ارائه مهارت های زندگی و رفتارهای اجتماعی به دانش آموزان باشد به رادیو اقتصاد یادآور شد: هم اکنون آموزش و پرورش در این راستا گام برداشته اما حرکت در این مسیر کند بوده که باید به آن سرعت بخشید.

«بهار پلاک ۹۸» ویژه برنامه صبحگاهی نوروزی که به همت گروه کشاورزی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی و مهرگان سوادکوهی» با هدف گفتگو با کارشناسان و صاحبنظران ارشد اقتصادی نظام، پخش موسیقی های محلی و سنتی مراکز مختلف ایران، خبر رسانی و اخبار روز اقتصادی بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها