رییس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر محورهای استان برای تردد مناسب نیست.
کد خبر: ۱۱۹۹۰۸۶
محورهای استان کرمانشاه برای تردد مناسب نیست

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با ایسنا با اشاره به بارندگی چند روز اخیر و بارندگی های پراکنده ای که همچنان در سطح استان ادامه دارد، از لغزندگی تمامی محورهای استان خبر داد و تاکید کرد: محورهای استان به هیچ عنوان در شرایط فعلی برای تردد مناسب نیست.

وی با اشاره به جریان روان آب ها و سیلاب ها در حاشیه محورهای استان گفت: به هیچ عنوان حاشیه محورها مکانی مناسب برای پارک خودروها نیست و خودروها باید از هرگونه پارک در حاشیه جاده ها خودداری کنند.

حیدری به آسیب برخی زیرساخت های راه های سطح استان بر اثر شدت بارندگی ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر محور فرعی صحنه به سمت سنقر، محور روانسر به سمت پاوه در بخش ورودی بخش شاهو و نیز محور حمیل به سمت ایلام برای تردد قابل اطمینان نیست و در همین راستا در این محورها محدودیت تردد اعمال شده و افراد باید تردد در این مسیرها را کم کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با توجه به وضعیت نامساعد جاده ها برای تردد، از مردم خواست تا امروز برای سیزده بدر مسافت دور نروند و جایی نزدیک محل خود بمانند.

وی از استقرار 115 تیم محسوس و نامحسوس در محورهای استان خبر داد و افزود: پیش بینی می شود در ساعات آینده شاهد افزایش ترافیک در محورهای استان باشیم و در همین راستا از رانندگان تقاضا می شود با توجه به وضعیت نامناسب محورها بیش از هر زمان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

حیدری تاکید کرد: در این شرایط سرعت و سبقت غیرمجاز بیش از هر زمان می تواند حادثه آفرین شود و از رانندگان می خواهیم برای حفظ جان خود و دیگران بطور جد از سرعت و سبقت های بیجا خودداری کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این شرایط بیشتر خودروها پر سرنشین است و هرگونه تخلف کوچک می تواند حادثه ای تلخ را رقم بزند، بنابراین رانندگان باید با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و حتما زمان رفت و برگشت خود را مدیریت کنند که برای برگشت مجبور به انجام سرعت غیرمجاز نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها