معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: نفوذ آب به لایه‌های زیرین جاده ساحلی باعث ایجاد شکافی به فاصله یک متر از پیاده‌رو و به طول 30 متر در زیر پل هشتم این مسیر شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۰۱۸
ایجاد شکاف 30 متری در جاده ساحلی اهواز

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا عالی پور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در گفتگو با فارس در اهواز، اظهار کرد: سازمان آب و برق خوزستان هشدار افزایش دبی رودخانه کارون تا 2 هزار و 100 مترمکعب در ثانیه را دادند اما امروز شاهد دبی آب بالاتر از این میزان هستیم که با نفوذ آب به لایه‌های زیرین جاده ساحلی باعث ایجاد شکافی به فاصله 1 متر از پیاده‌رو و به طول 30 متر در زیر پل هشتم شد.

وی گفت: شکاف ایجاد شده خطرناک است و با پیش‌بینی ستاد بحران از قبل جاده ساحلی اهواز بسته شد و تردد در این محور وجود ندارد؛ بلافاصله پس از فروکش کردن آب باید کار ثبت بستر به نحو مطلوب و زیرسازی انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان این‌که جاده‌های ساحلی اهواز در 10 سال اخیر توسعه پیدا کرد، عنوان کرد: در زیر پل سوم از سمت ساحلی شرقی در برخی مجاری به شکل معکوس آب از رودخانه وارد زیرگذر شده است و از سمت پل چهارم نیز آب وارد زیرگذر شد.

وی گفت: از سمت پل سیاه در اهواز به دلیل نبود دیواره حفاظتی ساحلی آب وارد معبر شد.

عالی پور با بیان این‌که معضل آب‌گرفتگی به‌طورجدی در شهر اهواز، وجود ندارد، عنوان کرد: در برخی نقاط خروجی فاضلاب شهر زیر خط تراز رودخانه کارون است و تخلیه فاضلاب به‌کندی صورت می‌گیرد و ممکن است در برخی نقاط شاهد پس‌زدگی فاضلاب باشیم.

وی افزود: مشکل فاضلاب در خیابان کافی و ادهم در منطقه یک اهواز، کوی علوی و کمپلو جنوبی وجود دارد که فاضلاب به‌کندی تخلیه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها