مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه 14 هزار راهدار به دلیل شرایط نامساعد جوی در حال آماده باش هستند به مسافران نوروزی شمال کشور توصیه کرد به دلیل بارش های شدید، بازگشت خود را به روز سه شنبه موکول کنند.
کد خبر: ۱۱۹۹۰۰۹
مسافران نوروزی سه شنبه برگردند

به گزارش جام جم آنلاین از وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری افزود: اطلاعات هواشناسی به صورت لحظه‌ای به همه استان‌ها مخابره می‌شود و در این بین 14 هزار راهدار به همراه 9 هزار ماشین‌آلات و 2 هزار گشت راهداری در راه‌های کشور مستقر هستند.

وی تصریح کرد: قول می‌دهیم که در یک یا دو ماه آینده بازگشایی‌های اضطراری محورها انجام شده و ترمیم‌های موقت صورت گیرد و در مدت 6 ماه کار اساسی ترمیم آنها انجام شود.

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره بازگشت مسافران نوروزی که عمده آنها از تهران هستند، گفت: در این مدت کوتاه حدود 700 هزار خودرو از تهران خارج شده‌اند و بنابراین بیشترین تخلیه بار خودرویی از پایتخت بوده است.

اکبری افزود: انباشتگی این خودروها در گیلان و مازندران است که از 230 هزار خودرو انباشته شده در این دو استان، 170 هزار خودرو پلاک تهران را دارند که در چند روز آینده بازخواهند گشت؛ به این مسافران توصیه می شود که سفرهای خودشان را برای بازگشت در امروز (یکشنبه) متوقف کرده و روز سه‌شنبه بازگردند تا اتفاقی نیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها